beantwoord

Voicemail

  • 19 juni 2019
  • 3 reacties
  • 471 x bekeken

Ik wou mijn voicemail beluisteren. Na 8x de juiste pin ingevoerd te hebben blockeerde mijn mailbox.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 19 juni 2019, 12:27

Als de pincode meerdere malen (verkeerd) is ingevoerd moet de voicemail gereset worden.
We gaan dit voor je in orde maken, je krijgt bericht van ons zodra het geregeld is.
Houd er wel rekening mee dat alle opgeslagen berichten en de welkomstboodschap verwijderd worden.

Stuur je me even een privébericht.
met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en ik ga voor je aan de slag.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 3
Badge
Als de pincode meerdere malen (verkeerd) is ingevoerd moet de voicemail gereset worden.
We gaan dit voor je in orde maken, je krijgt bericht van ons zodra het geregeld is.
Houd er wel rekening mee dat alle opgeslagen berichten en de welkomstboodschap verwijderd worden.

Stuur je me even een privébericht.
met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en ik ga voor je aan de slag.

Groet Petra
Reputatie 3
Badge
We hebben je voicemail reset en je daarover een SMS verzonden. Kun je bevestigen dat het weer werkt?

Groet Petra
Reputatie 3
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra