Skip to main content
Antwoord

Voicemail

  • June 19, 2019
  • 3 reacties
  • 604 x bekeken

Ik wou mijn voicemail beluisteren. Na 8x de juiste pin ingevoerd te hebben blockeerde mijn mailbox.

Beste antwoord door Petra van Tele2

Als de pincode meerdere malen (verkeerd) is ingevoerd moet de voicemail gereset worden.
We gaan dit voor je in orde maken, je krijgt bericht van ons zodra het geregeld is.
Houd er wel rekening mee dat alle opgeslagen berichten en de welkomstboodschap verwijderd worden.

Stuur je me even een privébericht.
met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en ik ga voor je aan de slag.

Groet Petra
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Petra van Tele2
Als de pincode meerdere malen (verkeerd) is ingevoerd moet de voicemail gereset worden.
We gaan dit voor je in orde maken, je krijgt bericht van ons zodra het geregeld is.
Houd er wel rekening mee dat alle opgeslagen berichten en de welkomstboodschap verwijderd worden.

Stuur je me even een privébericht.
met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en ik ga voor je aan de slag.

Groet Petra

Petra van Tele2
We hebben je voicemail reset en je daarover een SMS verzonden. Kun je bevestigen dat het weer werkt?

Groet Petra

Petra van Tele2
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra