Skip to main content
Goedendag,



Ik kan niet inloggen op MijnTele2. Wanneer ik dit probeer, krijg ik elke keer de foutmelding: "SORRY, er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer."



Ik krijg deze foutmelding wanneer ik mijn registratiecode wil opvragen, of probeer een wachtwoord op te vragen.
Hallo,



Heb je je account al wel kunnen activeren of lukt dat ook niet. We krijgen namelijk op dit moment meerdere meldingen dat het activeren niet lukt.

We zijn de problemen aan het inventariseren en ik wil je vragen het op een later moment nogmaals te proberen.

Onze excuses voor het ongemak!



Groet Petra
De oorzaak van het probleem met betrekking tot het activeren van MijnTele2 accounts is gevonden, in de aankomende IT Release zal dit probleem verholpen worden.

Na 04 juni 2019 kun je zonder problemen een MijnTele2 account activeren. Voor nu excuses voor het ongemak.



Groet Petra
Is het inmiddels gelukt om je MijnTele2 account te activeren?
Omdat ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten.

Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.



Fijne dag! Groet Petra