De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Als ik mijzelf wil registreren voor een tele2 account krijg ik een foutmelding met "SORRY, er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer." Zelfs heb ik verschillende browsers geprobeerd en verschillende apparaten zoals laptop, computer, tablet en mobiel. Niks werkt. Kunnen jullie mij helpen?
Hallo! Momenteel verblijf ik 2 maanden in azie. Helaas accepteert mijn telefoon geen simkaarten hier. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel een simkaar van Thailand kan gebruiken!?
Ik had laatst een discussie over een telefoon abonnement en dat je de telefoon vroeger weer af moest staan. Tegenwoordig betaal je toch gewoon voor je telefoon en ook als je abonnement afloopt, mag je hem gewoon houden? Toch? Ik weet het namelijk nu niet meer, kan er ook niks over vinden. Alvast bedankt voor het reageren 😊
Hallo, Al maanden ben ik met Tele2 bezig om mijn Tele2 account inzichtelijk te krijgen. Ik kan inloggen, maar er blijken geen gegevens gekoppeld. Heb diverse keren gebeld, super goed te woord gestaan, maar heeft nog niets geholpen. Vervolgens is er verwezen naar de technische dienst. Buiten dat ik wederom een wachtwoord reset kreeg toegestuurd is er niets veranderd. Ik schijn een tweede account te hebben waar wel alles in gekoppeld zit, maar daar heb ik kennelijk geen toegang toe. Er is geen nummer gekoppeld, geen facturen, account heet null null, etc. Ik kan dus inloggen, maar heb er geen gegevens in staan. Ik betaal iedere maand netjes de rekening, wat zou er gebeuren als ik die stop zet, ik besta toch niet bij tele2, althans niet de gegevens die op de rekening staan weergegeven...... Hoe moeilijk is het om mijn account voor mij inzichtelijk te krijgen? Ik wil graag snel een oplossing!! Ik heb even terug zitten bladeren, maar ben hier al vanaf augustus 2018 mee bezig!!
Sinds langere tijd heb ik al last van de mijn telefoon slecht laad, in het begin ging het nog door de telefoon een beetje te verleggen. maar nu is het bijna onmogelijk om de telefoon op te laden. Ik heb de telefoon nog geen Jaar en gebruik de telefoon veel. Nu heb ik al verschillende keren gebeld met tele2 alleen krijg ik steeds als antwoord dat de poort waarschijnlijk vies is, Maar dit kan het geval gewoon niet zijn. , maar toch met kwastjes voorzichtig de poort regelmatig schoongemaakt maar het verbeterde niet .Sterker het werd steeds slechter. verschillende laders en kabels gebruikt , maar maakt niets uit. mijn vorige telefoon een Microsoft Lumia 950XL , die bijna 5jaar oud is nu. werkt nog steeds perfect geen speling en laad op zonder problemen. Maar ik wil niet zomaar mijn telefoon opsturen zonder dat het probleem duidelijk op papier staat zodat hij in opdracht van tele2 opgestuurd word en niet vanuit mij, omdat dit gewoon een hardware matig probleem is. laatst n
Beste Tele2, ik heb 2 nummers die is gekoppeld aan 1 emailadres, nu kan ik wel in mijn account maar die van mijn vader niet hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel in zn account kan inloggen moet ik hiervoor nieuwe emailadres opgeven of hoe zit dat?
Beste ., Een aantal maanden geleden moest mijn adres worden veranderd naar het adres waar ik aanwezig zou zijn om een pakketje in ontvangst te nemen. Dit was belangrijk omdat ik anders nóg langer zonder internet zou zitten, vlak voor tentamens. Echter, mijn adres staat nu nog steeds ingesteld op een adres waar ik niet woon. Zou dit terug kunnen worden veranderd?
Twee weken geleden heb ik mijn Iphone 6s opgestuurd naar Redee/dynafix via Tele2. Na twee werkdagen kreeg ik een sms dat mijn telefoon was aangekomen. Daarna heb ik niks meer gehoord. De beloofde 3 werkdagen zijn al lang verstreken. Kan iemand van Tele2 dit oplossen?
Hoe komt het dat de webversie van Mijn Tele2 nauwkeuriger is als de app?
Ik ben mijn PUK Code kwijt... Is dit iets waarmee ze mij in de winkel kunnen helpen?
Hallo allen, Onlangs ben ik op de site van tele2 een pagina tegengekomen waarbij je je telefoon in kon ruilen, dit in samenwerking met hun partner Redeem. Ik heb dit aangevraagd, heb een envelop ontvangen en heb mijn telefoon netjes opgestuurd. Twee dagen later kreeg ik een smsje met het bericht dat ze mijn telefoon goed ontvangen hebben en dat ik binnen 3 werkdagen een nieuw bericht kan verwachten met het bedrag dat ik kan verwachten, dat bericht kreeg ik dezelfde dag nog. In dat bericht stond dat ik binnen 4 werkdagen het bedrag op mijn rekening zou krijgen. Ik heb deze 4 werkdagen afgewacht, maar heb dit bedrag niet ontvangen. Vervolgens heb ik meerdere mails verzonden naar Redeem, zonder resultaat, er werd niet op gereageerd. Ook heb ik een klachtenformulier ingevuld bij tele2, die vervolgens een voicemailbericht hebben achtergelaten met het verhaal dat zij niet aansprakelijk zijn en de status van mijn telefoon niet mogen inzien in verband met de privacy wet en dat ik met mijn k
Goedemiddag, Vandaag probeerde ik mijn voicemail te beluisteren en daarvoor moet je je pincode invoeren. Ik weet zeker dat dit de goede pincode is, maar het lukte niet en nu is mijn mailbox geblokkeerd. Hoe kan het weer gedeblokkeerd worden?
Ongeveer een jaar geleden wilde ik mijn abonnement veranderen, toentertijd kon ik ook al niet inloggen maar is dat gelukt via privéberichten met een medewerker (dank daarvoor). Echter, ik vind het best vervelend dat ik er nu nog steeds niet in kan. Medewerker @Jurrien van Tele2 gaf toen aan mijn probleem neer te leggen bij de juiste afdeling (ik gok IT), maar hier heb ik nooit meer iets van gehoord. Is er wellicht iemand die wel al weet hoe dit op te lossen is? Het volgende heb ik al geprobeerd: - Account opnieuw activeren - Wachtwoord veranderen - Verschillende browsers gebruiken (Chrome, Firefox, Edge) - Incognitovenster gebruiken - Desktop en mobiel gebruiken Bij alles krijg ik nog steeds de melding: "Sorry. Er is iets misgegaan. Probeer het later nog een keer.". Het topic van een jaar geleden incl. screenshots: https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/inloggen-mijntele2-lukt-niet-65824
Ik heb een Huawei p20 met duo sim. Na 20 seconden gesprek wordt het verbroken. Niet als ik gebeld wordt. Is sinds vandaag (11-4) het geval. waar kan dat aan liggen?
Hallo, Sinds gister heeft mijn telefoon (Huawei Mate 20) problemen met uitgaande gesprekken. Als ik iemand dus bel valt het geluid na 20 seconden weg en na ongeveer 30 seconden wordt het gesprek automatisch verbroken. Als ik gebeld word is er niks aan de hand. Al een aantal stappen geprobeerd volgens de site van Tele2, zoals reset en fabrieks herstel, helaas is er geen verbetering. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Groeten Rijk
Goedemiddag, Sinds kort ben ik overgestapt van KPN mobiel naar Tele2. De snelheid van het mobiel internet valt me behoorlijk tegen helaas. Zoals op de foto te zien is, haal ik meestal een snelheid van rond de 3,5-4 Mb/s en ben ik nog nooit boven de 10 Mb/s gekomen. Dit terwijl de maximale snelheid 225 Mb/s is bij Tele2 op het 4G netwerk. Ik besef dat dat een maximale en theoretische snelheid is, mijn snelheid is echter wel heel laag. Mijn toestel (Xiaomi Mi Mix2S) is 4G geschikt, ook op het Tele2 netwerk en als ik bij de instellingen kijk (instellingen > Simkaart & mobiele netwerk > instellingen simkaart) dan is Tele2 NL zichtbaar en als ik daar op klik en vervolgens op type voorkeursnetwerk dan staat deze op LTE ingesteld (andere 2 opties: 3G of alleen 2G). Op de foto is ook te zien dat het mobiel internet het ene moment via 3G verloopt en het andere moment via LTE. Maar soms is de snelheid van het 3G weer hoger dan bij het LTE. Ik kan op mijn toestel verder niets vera
Omdat ik voor Pokemon heel veel screenshots moet maken moet ik ook veel fotos deleten. Gisteren kreeg ik een melding dat mijn prullenbak vol was. Na wat zoeken heb ik 25k fotos (lol) gedeleted. Maar als ik fotos uit de pokemon go map wil deleten krijg ik nog steeds de melding dat mjn prullebak vol is. Als ik in die map kijk is de prullenbak toch echt leeg. Heb telefoon al herstart maar dit helpt niet
Ik dacht maak er toch maar een melding van na meer dan 3 maanden, maar de website van MijnTele2 functioneert nog steeds niet goed, vaak blanco pagina's zoals deze: Dit is in Chrome, als ik edge gebruik doet hij het soms wel maar met een rara lettertype en dingen die verspringen tot gevolg. Ook geeft hij aan in Chrome dat mijn laatste factuur december 2018 is (op het moment van schrijven opeens januari), maar in edge geeft hij februari 2019 aan (in de app ook). Overzicht pagina geeft dus ook niet alle info.
Ik heb een roze buitenlandbundel maar de mijntele2 app (iOS) laat het verbruik van die bundel niet zien. Heel lastig.
Ik heb sinds 1 dag een Tele2 abbo, met onbeperkt alles. Nu heb ik op de een of andere manier geen internet maar ik kan wel bellen en smsen.. Ik ben er gisteravond een uur mee bezig geweest zoals instellingen veranderd en allerlei van dat soort zaken. Wanneer ik op 4G ready kijkt van Tele2 dan staat mijn telefoon er wel tussen (Asus Zenfone 4 Selfie) maar wanneer ik mijn simkaart in de telefoon van mijn broer plaats doet internet het wel. Iemand enig idee wat het kan zijn? Alvast bedankt!
Mijn oude e-mail adres is niet meer geldig, dus ik kan ook niet meer inloggen bij Tele2. Als ik doe "nieuw wachtwoord aanvragen" dan lukt dat ook niet, want dan komt het nieuwe wachtwoord op mijn oude e-mailadres terecht wat ik niet meer kan inzien. Ik heb de klantenservice gebeld, maar de wachttijd is meer dan 8 minuten pffff Wie kan mij helpen? Ik heb een mobiel telefoon abonnement en wil mijn facturen inzien.
Ik was van plan om mijn iphone 8 onder garantie op te sturen omdat het geluid van de luidsprekers niet naar behoren werken. Helaas in de periode dat ik een vervangend toestel aan het zoeken was heb ik hem laten vallen en nu zit er een scheur in de glazen achterkant. Zijn alle reparatiekosten nu voor eigen rekening of kan ik de luidsprekers nog laten repareren onder garantie?
Toen ik klant werd bij Tele2 was ik nog geen 18. Om die reden kreeg mijn account mijn vaders geboortedatum. Dit viel me gister pas op toen ik wilde verlengen. Nu ik zelf oud genoeg ben, wil ik graag mijn eigengeboortedatum gebruiken. Hoe kan ik (of iemand anders) dit voor mij wijzigen? Alvast bedankt!
Er staat in mijn account een verkeerd e-mail adres. *** Privé gegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. *** Dit moet gewijzigd worden. Tot op heden is dit niet gelukt via de klantenservive, app, mijntele2 en Tele2 winkel. Er komt steeds een foutmelding bij activicatie ..... oeps etc. Niemand in de afgelopen 4 weken is hierin geslaagd, wie kan helpen?
Wie kan mij uitleggen waarom er een groot verschil is in het data verbruik dat op de tele2 app staat en wat op mijntele2 staat op de website. Dit is een verschil van ruim 600mb. Ook bij mijn zoon is er een verschil en wel van 700 mb. De website mijn tele2 geeft een groter verbruik aan. Wat er op de tele2 app staat komt redelijk overeen met wat de telefoon registreert. Gr Jan
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.