Skip to main content
beantwoord

WIjziging e-mailadres

  • 14 maart 2019
  • 3 reacties
  • 205 x bekeken

Zonnetje1234
Mijn oude e-mail adres is niet meer geldig, dus ik kan ook niet meer inloggen bij Tele2. Als ik doe "nieuw wachtwoord aanvragen" dan lukt dat ook niet, want dan komt het nieuwe wachtwoord op mijn oude e-mailadres terecht wat ik niet meer kan inzien.

Ik heb de klantenservice gebeld, maar de wachttijd is meer dan 8 minuten pffff
Wie kan mij helpen? Ik heb een mobiel telefoon abonnement en wil mijn facturen inzien.

Beste antwoord door eric

Je zult toch via de klantenservice eerst dat nieuwe email adres moeten laten koppelen.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2019
Je zult toch via de klantenservice eerst dat nieuwe email adres moeten laten koppelen.

Petra van Tele2
Is het al gelukt je email adres te wijzigen via de klantenservice?

Groet Petra

Petra van Tele2
Omdat ik geen antwoord meer heb ontvangen zal ik dit topic gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra