Er staat in mijn account een verkeerd e-mail adres. *** Privé gegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***
Dit moet gewijzigd worden.
Tot op heden is dit niet gelukt via de klantenservive, app, mijntele2 en Tele2 winkel. Er komt steeds een foutmelding bij activicatie ..... oeps etc.
Niemand in de afgelopen 4 weken is hierin geslaagd, wie kan helpen?
Bladzijde 1 / 1
Als je zorgt dat je klantgegevens in je forumprofiel staan, dan kan een Tele2 moderator voor je kijken. Tevens kan de moderator dan de mailadressen uit je post halen, want deze staan nu op een openbaar forum en kunnen zo makkelijk vergaard worden door bots om op spamlijsten te worden gezet.
Hé hallo,
We helpen je graag met het wijzigen van je emailadres. Omdat het om het wijzigen van persoonlijke gegevens gaat is er nu een SMS verificatie nodig. Ik adviseer je hiervoor even te bellen met onze klantenservice of contact op te nemen via de chat. Mijn collega's staan voor je klaar.
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
Groet Petra
We helpen je graag met het wijzigen van je emailadres. Omdat het om het wijzigen van persoonlijke gegevens gaat is er nu een SMS verificatie nodig. Ik adviseer je hiervoor even te bellen met onze klantenservice of contact op te nemen via de chat. Mijn collega's staan voor je klaar.
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
Groet Petra
Is het wijzigen inmiddels gelukt?
Groet Petra
Groet Petra
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen zal ik dit topic gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.
Fijne dag! Groet Petra
Fijne dag! Groet Petra
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.