Er staat in mijn account een verkeerd e-mail adres. *** Privé gegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***
Dit moet gewijzigd worden.
Tot op heden is dit niet gelukt via de klantenservive, app, mijntele2 en Tele2 winkel. Er komt steeds een foutmelding bij activicatie ..... oeps etc.
Niemand in de afgelopen 4 weken is hierin geslaagd, wie kan helpen?
beantwoord
E-mail adres wijzigen
Beste antwoord door Petra van Tele2
Hé hallo,
We helpen je graag met het wijzigen van je emailadres. Omdat het om het wijzigen van persoonlijke gegevens gaat is er nu een SMS verificatie nodig. Ik adviseer je hiervoor even te bellen met onze klantenservice of contact op te nemen via de chat. Mijn collega's staan voor je klaar.
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
Groet Petra
Bekijk origineel berichtWe helpen je graag met het wijzigen van je emailadres. Omdat het om het wijzigen van persoonlijke gegevens gaat is er nu een SMS verificatie nodig. Ik adviseer je hiervoor even te bellen met onze klantenservice of contact op te nemen via de chat. Mijn collega's staan voor je klaar.
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
Groet Petra
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.