Toen ik klant werd bij Tele2 was ik nog geen 18. Om die reden kreeg mijn account mijn vaders geboortedatum. Dit viel me gister pas op toen ik wilde verlengen. Nu ik zelf oud genoeg ben, wil ik graag mijn eigengeboortedatum gebruiken. Hoe kan ik (of iemand anders) dit voor mij wijzigen?
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Er komt iets meer voor kijken dan een geboortedatum wijzigen. Je vader wilt dan namelijk het contract aan jou overdragen. Daar is een proces voor. Hiet lees je hoe dat aangevraagd kan worden: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/contractovername/
Alle gegevens zijn van mij zelf. Alleen de geboortedatum niet. Het contract is dan ook van mij en niet mijn vader. Is dat proces dan nog steeds de oplossing?
Het kan niet jouw contract zijn. Je was geen 18 dus kon je geen contract sluiten. Bijvoorbeeld zal de legitimatie ook van je vader zijn geweest. Contractsovername is de enigste manier om de contractant over te zetten.
Klopt, daarbij zou Tele2 echt moeten stoppen om bij het contract op naam van een ouder een aantal gegevens aan te passen, want het is incorrect en zorgt alleen maar voor dit soort verwarring.
Pas maar op dat je vader niet wordt beticht van valsheid in geschrifte omdat hij als contractant verkeerde gegevens (de jouwe) heeft opgegeven, behalve zijn geboortedatum.
Dat zal wel meevallen, maar juridisch is dat zo ... Tele2 zou dat nu soepeltjes via een contractovername kunnen rechtzetten, denk ik.
Dat zal wel meevallen, maar juridisch is dat zo ... Tele2 zou dat nu soepeltjes via een contractovername kunnen rechtzetten, denk ik.
Hallo Iris,
Mogelijk is in het verleden eens de naam aangepast dat is mogelijk geweest maar nu kan dat niet meer. Dus wil je het contract geheel op jouw gegevens zetten dan dient er een contractsovername te worden aangevraagd. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/contractovername/
Groet Petra
Mogelijk is in het verleden eens de naam aangepast dat is mogelijk geweest maar nu kan dat niet meer. Dus wil je het contract geheel op jouw gegevens zetten dan dient er een contractsovername te worden aangevraagd. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/contractovername/
Groet Petra
Heb je nog verdere vragen Iris?
Groet Petra
Groet Petra
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen zal ik dit topic gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.
Fijne dag!
Groet Petra
Fijne dag!
Groet Petra
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.