Skip to main content
beantwoord

Account aanmaken Tele2 lukt niet

  • 29 mei 2019
  • 1 reactie
  • 245 x bekeken

Het lukt maar niet om een account aan te maken op Tele2, krijg telkens een error met: sorry er is iets misgegaan.....
Nu heeft mijn man op hetzelfde e-mail adres ook een account, maar dat e-mail adres hebben we nu gewijzigd, maar nog lukt het niet om een account aan te maken, ik weet niet wat er misgaat?

Beste antwoord door WhTurner

Uit een ander topic:
Petra van Tele2 schreef:
De oorzaak van het probleem met betrekking tot het activeren van MijnTele2 accounts is gevonden, in de aankomende IT Release zal dit probleem verholpen worden.
Na 04 juni 2019 kun je zonder problemen een MijnTele2 account activeren. Voor nu excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5503 reacties
  • Antwoord
  • 30 mei 2019
Uit een ander topic:
Petra van Tele2 schreef:
De oorzaak van het probleem met betrekking tot het activeren van MijnTele2 accounts is gevonden, in de aankomende IT Release zal dit probleem verholpen worden.
Na 04 juni 2019 kun je zonder problemen een MijnTele2 account activeren. Voor nu excuses voor het ongemak.