Sinds eind 2018 krijg ik, na het inloggen, geen letters te zien.
Het maakt het onmogelijk om te navigeren op jullie website.
Meerdere browsers geprobeert (chrome, firefox edge) En tevens meerdere apparaten.
Ik heb ook een aantal keer jullie klantenservice hierover gesproken. Maar geen antwoord.
Ze hebben een aantal keer een case nummer aangevraagd naar de technische dienst. Maar weer geen antwoord.
Hoe komt het dat een klein probleem als dit, niet opgelost word?
Het maakt tevens het betalen erg lastig.
beantwoord
Geen letters na inloggen tele2
Beste antwoord door simnlru
https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/nog-steeds-slecht-werkende-website-mijntele2-76107 Zie mijn topic, heb hetzelfde probleem aangekaart. Helaas nog geen terugkoppeling.
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.