De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je facturen.
Recent actief
De vraag naar BTW op de factuur is al meerdere keren gesteld, echter nooit met de juiste argumentatie. Vandaar dit nieuwe topic. Volgens de belastingdienst is Tele2 verplicht om BTW op de factuur te zetten, tenzij er aan een particulier verkocht wordt. Tele2 geeft echter nergens aan dat het voor een eenmanszaak (ZZP) verboden is om een “particulier abonnement” af te sluiten. Ik heb alle voorwaarden door gelezen, en dit telefonisch gecheckt. Tele2 noemt het een “particulier abonnement” maar dit sluit zakelijke gebruikers niet uit om dit af te sluiten. Wanneer een particulier abonnement aan een eenmanszaak verkocht wordt, is Tele2 dus verplicht om BTW op de factuur te specificeren. Vrijwel alle andere aanbieders geven op verzoek wel een BTW specificatie. Door dit op verzoek te doen wordt de factuur niet onnodig ingewikkeld voor mensen die hem niet nodig hebben. Graag ontvang ik daarom alsnog een BTW specificatie van mijn facturen.
Beste,had twee openstaande rekeningen, de Ideal functie werkte niet omdat ‘Mijntele2’ aangaf dat mijn rekeningen waren betaald, maar de SMS die ik ontving liet weten dat ik de rekeningen ‘simpel’ via Ideal kan voldoen. Telefonisch contact gehad met een medewerker van Tele2 en die gaf inderdaad aan dat het systeem ‘achterliep’ en waarschijnlijk over 2/3 dagen de functie actief wordt. Omdat ik niet in de problemen wilde komen heb ik 1 rekening handmatig overgemaakt, betaalbewijs verstuurd naar het aangegeven e-mail adres. En medegedeeld dag Ideal niet werkte, daarop kreeg ik een respons dat ze de ‘datum van overmaken’ niet kunnen zien, en of ik het betaalbewijs wil insturen via de meegestuurde link. Vervolgens heb ik het betaalbewijs proberen te versturen.. wat denk je.. de link werkt niet?! Hierna logde ik in via de Mijn tele2 site, en zag dat mijn Ideal betaling nu wel mogelijk is voor de laatste rekening ( De andere betaling is dus al verwerkt, of niet). Rekening betaald, zie ik in mi
Goedemiddag,Ik heb nu al meerdere malen met jullie klantenservice gebeld maar ik kom geen stap verder. Ik ben bezig met een hypotheek aanvraag maar die word alleen toegezegd wanneer ik een positieve bkr registratie heb staan. Nu is het zo dat ik alles netjes heb betaald aan het incassobureau vorige week donderdag. De betaling zou inmiddels ook bij jullie verwerkt moeten zijn, maar ik word telkens van het kastje naar de muur gestuurd wanneer ik bel. Van het incassobureau heb ik de bevestiging ontvangen dat het dossier gesloten is en dat ik voor verdere vragen bij jullie terecht kan. Nu is het probleem zo dat wij aanstaande maandag een bod moeten uitbrengen op het huis, maar dat gaat moeilijk met deze codering bij de bkr. Daar moet een herstel op komen te staan. Ik ben echt ten einde raad, wie helpt mij alsjeblieft om dit probleem op te lossen??? groet,Brian
Beste allemaal, Via deze weg wil ik toch een poging doen, om hulp te vragen aan een ieder die dit leest. Bij het BKR heb ik een registratie 2 staan. Dit heeft te maken met een toestelkrediet. Inmiddels is dit via het incassobureau afbetaald, het dossier bij hen is ook gesloten en heb ik dit bevestigd gekregen via de email. Nu is het zo dat ik ondertussen al wel 20 keer heb gebeld naar de klantenservice van TELE2 met de vraag of de betaling is verwerkt. Want zodra dit gebeurd, word er vanuit TELE2 contact gelegd met BKR om door te geven dat het toestelkrediet is voldaan en word de status beëindigd en krijg ik een (H) herstelcode. Maar telkens word er door de servicemedewerker verteld dat er een case is aangemaakt of een ticket voor de backoffice. Zelfs worden er terugbelafspraken ingepland en beloftes gemaakt wat niet word nagekomen. Nu is het zo dat ik en mijn verloofde een huis willen kopen, en uiterlijk aanstaande maandag moeten we een bod hebben uitgebracht op het huis dat we willen
Beste meneer, mevrouw,mijn contract in 3 / februari afgelopen, dus Ik wil graag weten waarom moet ik nog een factuur betalen?en ik wil graag ook weten hoeveel facturen heb ik betaald?
Hallo,Ik heb sinds 4 december abonnement.Nu heb ik 8 min. gebeld en +/- 350 mb verbruikt.Dit is ruim binnen mijn bundel, maar er staan nu al extra kosten vermeld.Als ik kijk bij extra kosten staat alles op 0.Graag uitleg.Als ik buiten mijn bundel kom met mb's gaat dan de snelheid omlaag en zo blijven gebruiken zonder extra kosten of gaat het gewoon door met extra kosten voor de mb's? Met vriendelijke groet
Mijn tante is 23 november jongstleden komen te overlijden, ik heb dit doorgegeven overlijdensakte doorgemaild en bevestiging gekregen van de opzegging van het abonnement in december kreeg ik een factuur van 24 euro nog wat en nu januari 5.19 dus ik de klantenservice gebeld dat is de eindnota daarna is het klaar.Blijkbaar dus niet! Ik krijg zojuist om 21.34 wederom een mail met de mededeling dat mijn factuur klaarstaat in mijntele2. Bij deze zou ik graag contact krijgen met iemand die dit een keer in orde maakt! Ik heb de afgelopen factuur betaald en mijn neef hier niet mee belast aangezien deze het psychisch al zwaar genoeg te verduren heeft! Zou fijn zijn als dit dus naar behoren wordt afgehandeld en dat wij niet meer worden lastiggevallen met facturen of dergelijke van iemand die al maanden is overleden.. Alvast hartelijk dank
Ik heb een tegoed van 373,90 open staan bij Tele2.Normaal verrekenen ze mijn abbo.Ik wil dit bedrag echter gewoon terug.De kosten van mijn abbo zijn het verrekenen niet waard, en kan dit bedrag zelf beter gebruiken.
Hallo, Ik weet dat er een aantal topics gewijd zijn hieraan, maar ik kom er niet uit. Ik heb met spoed een overzicht nodig van alle nummers die ik in januari 2020 heb gebeld. Met de app kom ik niet verder en ook als ik op factuurdetails inzien klik geeft hij een foutmelding aan. Klantenservice bellen is voor nu geen optie; er zijn 35 (!) wachtenden voor mij momenteel. Kan iemand me uit de brand helpen?
Vanaf 2015 heb ik een abonnement bij tele2 hoewel ik altijd gezeur heb gehad ben ik vol vertrouwen bij tele2 gebleven! Ik kan al maande lang niet inloggen om mijn gegevens in te zien? Ik heb weken geleden gebelt ivb stopzetting van mijn abonnement , op 11 dec zou mijn abonnement gestopt zijn ik heb hier toen een bevestigings mail van gehad. Echter heb ik in februari nog gewoon moeten betalen, om het nog leuker te maken is er eind januari een bedrag van 57 euro van mijn rekening gehaald ? Zonder aankondiging zonder een factuur te ontvangen. Het is ineens van de rekening af geschreven zonder dat ik hier iets vanaf wist ! Als ik naar jullie bel en ondertussen weer 4 verschillende medewerkers aan de tellefoon krijg omdat ik werd door verbonden of de verbinding weg gedrukt werd ! Krijg ik van de een te horen dat tele2 dit niet mag doen! De ander zegt dat is jou overige toestel crediet (waar ik nogmaals niet over ben geïnformeerd) Het is maar 1 keer 57 euro mvr , pardon? Ik kan nergens een k
Goeiemorgen,Wanneer komt de eerste factuur, dat vroeg ik me afnamelijk Met vriendelijke groet,Noel tiethof
I didn't receive an invoice via email this month but Tele2 tried to take 33€ off of my bank account. My charge should be around 14€.I thought I was being a good customer by paying off my phone early, but instead it seems like I'm being charged again for something I already paid off. I requested a refund through my bank and I have received it. Now Tele2 has sent me a text to say I need to pay. I refuse to pay until I get an invoice for the correct amount or an explanation as to why I need to pay extra.Why have I been charged extra?
Ik heb mijn betalingsachterstand nu betaald wanneer ben ik weer aangesloten?
Ik heb 5 uur geleden mijn betaling betaald via ideal. Nog steeds ben ik geblokkeerd en heb ik geen internet, terwijl ik een sms heb gekregen dat ik binnen 1 uur weer gebruik zou kunnen maken.
Staat binnen het uur weer aangesloten, maar uren later nog steeds geen internet en bellen.
Hoi, Op 6 januari kreeg ik het bericht dat mijn betaling naar Tele2 niet goed is doorgekomen. Dit heb ik meteen rechtgezet. Na enkele dagen kreeg ik een herinnering, waarna ik met de klantenservice heb gesproken. Daar werd aangegeven dat er een fout in het systeem was en dat er niks aan de hand was en dat ik niet afgesloten zou worden. Toch ben ik ruim 1 uur geleden afgesloten van het netwerk. Kan iemand mij helpen?
Zie hieronder oude thread. Ik heb exact hetzelfde probleem. Graag heb ik dat dit probleem wordt opgelost. Dat er contact met mij wordt opgenomen vial mail of telefoon. Ik heb net geprobeerd te bellen. Er waren 35(!) wachtenden voor mij. Een mail adres is van jullie niet te vinden en aan de chatbot heb ik ook niet zoveel gehad. Ook heb ik de oplossing geprobeerd die hieronder wordt aangedragen maar dat heeft weinig effect gehad. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ik heb mijn bankrekening bij Tele2 gewijzigd, omdat ik 1 bankrekening heb waar al m'n vaste lasten van worden betaald.Sinds deze wijziging is het Tele2 nog niet gelukt om het bedrag van deze rekening te incasseren.Navraag bij de bank leert me dat Tele2 nooit een incasso verzoek heeft gedaan om van deze rekening te mogen incasseren. Zonder deze toestemming gaat een incasso dan ook niet lukken.Tele2 zal toch echt een incasso
Jullie hebben mijn factuurbedrag 3 dagen geleden afgeschreven maar er staat dat ik niet heb betaald. Wat is er aan de hand?
In de Tele2 app krijg ik in het overzicht te zien dat ik 0,25 euro extra kosten heb gemaakt. (het is niet veel, maar toch) zodra ik hierop tik, staat er vervolgens dat er geen extra kosten zijn. Mijn vragen 1) wat moet ik geloven en 2) wat zijn de extra kostenIk heb een unlimited abonnement en gebruik het alleen in Nederland voor data, hoe kunnen er extra kosten bovenop de abonnementskosten komen terwijl ik unlimited heb?!Het is de eerste dag dat ik het abonnement heb mocht deze info helpen.
Ik heb het unlimited abonnement, met onbeperkt bellen nl+eu. Nu moet ik betalen omdat ik naar België heb gebeld. Dus begrijp ik dat ik gratis kan bellen vanuit België naar Nederland, maar van Nederland naar België moet ik betalen? Hoe krom is dat??
Ik was afgesloten vanochtend rekening glad vergeten dus snel.overgemaakt om 11.00 uur denk om half 1 heb ik wel.weer.internet niks hoor net gekeken zie ik op de nieuwe factuur we hebben een nieuw rekeningnummer dus de nieuwe app gedownload van daaruit nog een keer dezelfde factuur betaald denk dat vraag ik wel terug gaat het ook naar het oude rekeningnummer en ik kan niet bellen vanmiddag geprobeerd met telefoon vriendin 44 wachtenden voor me via Facebook chat vanochtend al nog steeds geen reactie ik weet het niet meer dit is mijn laatste hoop heb geen thuis telefoon dus ben zeer afhankelijk van deze telefoon hoop dat ik hier wel een reactie krijg
beste Forum, Het is natuurlijk van de gekke dat je niet hje overgebleven minuten en MB’s mee kunt nemen.Je hebt er voor betaald en het is vreemd dat je dan de rest moet inleveren. Dat doen ze bij andere winkels en supermarkten toch ook niet? Lever maar in. Je hebt er bewust zuinig mee gedaan en krijgt wel straf als je over de limiet heen gaat door dan hele hoge tarieven te rekenen. Dit klopt echt niet!
Hallo,Tot mijn schrik zie ik dat ik deze maand voor 39 euro buiten mijn bundel heb gebeld. Zelf dacht ik dat ik onbeperkt kon bellen en smsen maar dit is dus maar 100 minuten. Mijn eigen fout, dat geef ik toe.Nu zit ik er wel mee dat ik nooit een sms heb gehad dat mijn minuten bijna op waren, zoals ik dat wel krijg wanneer mijn Mb’s (bijna) op zijn. ik heb mijn bundel nu wel opgehoogd naar onbeperkt voor 3 euro meer. ik zit er wel mee dat ik nu dus 39 euro moet betalen terwijl ik nooit een seintje heb gehad van jullie kant.is hier nog iets aan te doen?? kevin
Beste, Helaas een factuur niet kunnen betalen, dus vorige week afgesloten. Nu heb ik deze week de rekening betaald via de link in de sms die ik kreeg van Tele2.Nu 2 dagen later ben ik nog steeds niet aangesloten en zie ik dat het is overgemaakt naar rekening nummer NL59 BNPA 0227705521, kan dit kloppen?Even over de ontvangen SMS, ik ontvang vaker smsjes vanuit jullie (bv als mijn internet op is) en over de betaling stond in diezelfde SMS, dus ga er vanuit dat het ook daadwerkelijk vanuit Tele2 verstuurd is. Op de website staat dat de factuur nog niet betaald is. Vriendelijke groet,Jimmy
Hallo,Ik krijg vandaag een melding in de app dat ik niet op tijd heb betaald, terwijl het netjes van mijn rekening is afgegaan. Het is ook een beetje een rare melding, want ik heb €0,00 betalingsachterstand. Hieronder staat een screenshot. Is Tele2 bezig met onderhoud van het systeem of zo?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.