De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je abonnement, Tele2-omgeving en facturen
Recent actief
Ik heb nog (weer) een afspraak bij Guidion staan. Heb 1 ½ maand geleden zelf geprobeerd de afspraak te annuleren, Via Guidion zelf is dat om zeer duistere reden geen optie, je kunt WEL de datum wijzigen maar niet annuleren f**k**g annoying. Ik wil de afspraak annuleren
Hi Forumleden, Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij verder kan helpen. Ik ben in het verleden Tele2 Thuis klant geweest en maakte toen gebruik van een Tele2 e-mailadres. Dit e-mailadres is gekoppeld aan mijn Facebook-account. Nu heb ik inmiddels een andere provider en kan ik dus niet meer bij dit e-mailadres om dit te wijzigen. Mijn vraag is: is er iemand die tijdelijk mijn oude e-mailadres kan aanmaken, zodat ik mijn Facebook inloggegevens kan wijzigen. Ik hoop dat het kan, Facebook kan mij namelijk ook niet verder helpen. Alvast bedankt voor het meedenken!
Een afspraak annuleren bij Guidion is niet makkelijk. De telefonische bereikbaarheid is diplomatiek geformuleerd bescheiden. En op de website wordt de mogelijkheid niet geboden Dus hoe nu een afspraak annuleren?
Tele-2 en T mobile ...ze weten van elkaar niet wat ze doen krijg ik de indruk.Had een leuke blackfriday deal..kortom glasvezel switchen van Tele2 naar T-Mobile en tv ook..insteek was dan kan ik ook echt overal mijn tv kijken..dat kan nl. Niet bij Tele2. Afijn daarin ging al flink wat mis..kortingen kwamen niet door..extra kosten overstap en monteur..bellen met t mobile..allemaal geen probleem alles gefixt top! Terwijl aangegeven wordt aan de Tele2 kant dat alles geregeld wordt met overstappen blijkt ook nog dat er dan niets opgezegd wordt. De informatie op de website klopt niet etc. Maar T-Mobile is de redder in nood gelukkig. Uiteindelijk duurde het alleen wat langer met overstappen..ok prima....Vervolgens krijg ik netjes de jammer dat je weggaat brief van Tele2. Waarvan mijn nekharen al omhoog gingen..werd een eind datum geopperd 20 dec. Afsluiten maar GEEN ZORGEN HOOR DAT DOEN WIJ NIET!!😆 Er werd aangegeven dat dat niet gebeurt totdat je nieuwe aansluiting werkend wordt opgelever
Je bent hier terecht gekomen omdat jouw factuur van januari 2022 iets hoger is. Dit komt door de inflatiecorrectie. Benieuwd naar wat dit inhoudt en welke gevolgen dit heeft voor jou? Dan ben je hier aan het juiste adres. We hebben hier de meest voorkomende vragen voor je beantwoord. Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Door deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij op 1 januari 2022 een inflatiecorrectie van 2% toe op de Tele2 Thuis abonnementen. De wijziging zie je in januari 2022 op je factuur. Inflatiecorrectie: Waarom?Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 1,6% in juni 2021. De inflatiecorrectie
Ik krijg om de haverklap een mail dat ik een betalings achterstand heb van de maand Februari.zoals te zien is op mijn tele2 is alles betaald met uitzondering van de de laaste maand (September). deze factuur verwacht ik nog.Ik ga dan dus ook niet dubbel betalen voor Februari.Ook op mijn bankrekening zijn alle maanden netjes automatisch afgeschreven.En is er niks terug geboekt.via een chat alles uit proberen te leggen, maar de persoon achter de chat bleef erbij dat er een factuur op stond en betaald dient te worden.zoals te zien is op mijn tele2 is alles in netjes betaald.Nogmaals ga ik duis niet dubbel betalen.Na dreigen om over te stappen vond de persoon achter de chat dat prima, mits ik de factuur van Februari wel ging betalen. maar goed,,,, nogmaals deze is betaald, en ga deze dus niet dubbel betalen. Er was wel iets met een handmatige overboeking door een mederwerker toendertijd omdat ze wat problemen hadden met hun betalings systeem. (tja das niet mijn fout)mischien dat de refer
Ik heb per 24-04-2021 mijn internetabonnement opgezegd.Daarna kreeg ik op 11 mei 2021 een bericht en eindfactuur/verekening van het voorgeschoten bedrag.Daarna had ik 2 maanden niks meer vernomen en ook het tegoed bedrag niet gekregen. Toen Tele2 gebeld en zouden ze dit binnen 4 weken op mn rekening storten. Op 4 augustus 2021 krijg ik een bericht dat het aanvraag is onderzocht en zij niet weten of ik recht hebt op het verekend bedrag! Ik moet dan weer de klantenservice bellen, weer 30 minuten aan besteden en in de wacht staan etc etc…. erg slecht!!
De klachtTele2 adverteert met haar klantvoordeel. Als je minimaal 2 Tele2 abonnementen op hetzelfde adres geregistreed hebt staan, dan kom je in aanmerking voor het klantvoordeel.Ik kreeg het klantvoordeel niet geactiveerd in mijn Tele2 app. Dus ik belde de Tele2 klantenservice. De mederwerker keek naar het dossier en zei: ja meneer u heb één Tele2 mobiel abonnement en één Tele2 thuisabonnement en dan werkt het klantvoordeel niet. Het klantvoordeel werkt alleen met twee mobiele abonnementen of een mobiel Tele2 abonnenment en een T-mobile thuisabonnement (volgens de medewerker was Tele2 ook niet overgenomen door T-mobile, maar werkten ze samen). Hoe logisch is dat? Ik heb twee echte Tele2 abonnementen op mijn adres staan, maar het voordeel werkt dus alleen als ik één echt Tele2 abonnement zou hebben en één nep-abonnement. Het schijnt in hun klein lettertjes te staan maar is erg misleidend. Ik vind dat ze per direct met deze misleiding moeten ophouden of de voorwaarden zo aanpassen dat é
De klachtOp donderdag 6 mei tegen 17 uur viel het internet thuis uit tijdens het thuiswerken. Ik belde de Tele2 klantenservice en er werd mij door de medewerker verteld dat ik binnen 1 dag (en waarschijnlijk zelfs tijdens het telefoontje) een sms zou krijgen van de kpn monteur met daarin een link om een afspraak in te plannen. Die sms kwam donderdagavond niet, en vrijdag in de loop van de dag nog steeds niet. Dus ik belde vrijdag weer. Toen was het verhaal dat Tele2 3 werkdagen de tijd had om de storing te verhelpen. De rest van de vrijdag hoorde ik niks, de zaterdag ook niet. Dus ik weer bellen: ja meneer, de kpn heeft het blijkbaar heel druk, maar uiterlijk maandag zult u van ze horen. Maandag rond het middaguur kreeg ik eindelijk een sms van de kpn met een link waarmee ik de afspraak kon inplannen. De eerst beschikbare tijd was woensdag 12 mei, 6 dagen na het begin van de storing!!! Toen de monteur eindelijk kwam, bleek het probleem veroorzaakt te zijn door het verwijderen van het a
Ik heb 2 maand geleden mijn tv abonnement opgezegd. Nu sturen jullie voor de 2e keer een factuur waar ik vrolijk kan blijven door betalen voor tv en dat ontvangertje. Hier ga ik nooit voor betalen natuurlijk want tv en alles is meteen na het opzeggen afgesloten. En ik heb jullie spul al opgestuurd. Ik heb proberen te bellen met jullie klantenservice. Maar daar wordt weer eens niet opgenomen.Nu verwacht ik dat dit vandaag of morgen opgelost wordt zonder extra kosten van mijn kant i.v.m bellen en in de wacht gezet worden. Gr.
Hoi,Ik wil overstappen van Tele2 naar T-mobile omdat Tele2 mij geen hogere snelheid aan kan bieden.Is er een speciale regeling voor mensen die 10+ jaar bij Tele2 zijn geweest en willen overstappen naar T-mobile?Ze werken immers onder dezelfde paraplu. Of hebben ze daar geen boodschap aan?
De helpdesk van Tele2 is vriendelijk, snel en behulpvaardig. Helaas kan dat niet worden gezegd van Guidion, een externe partij die monteurs moet leveren voor onderhoud! M'n glasvezelaansluiting is kapot (het knettert zelfs in dat kastje!), dus via Tele2 snel geholpen aan een automatische afspraak met Guidion. Ik hoopte op dezelfde avond nog, of anders de volgende dag…. 19 juli, dus 11 dagen later !? Mijn vrouw en ik werken veel thuis, kinderen hebben internet nodig… Twee keer met Guidion gebeld (gisteravond en vanochtend). Vriendelijke mensen, maar die net niet hardop zeggen dat ze niet gaan helpen. Met Tele2 gebeld, nu val ik onder spoed… krijg ik een afspraak voor woensdag, dus over 6 dagen… Dit zijn toch totaal onacceptabele wachttijden? Dat zou iedereen na een jaar thuis werken toch moeten begrijpen. Tele2, graag actie! En uitzien naar een volwaardig onderhoudsbedrijf!
Hai,Ik wil graag mijn thuis rekening betalen. Echter sinds een paar maanden krijg ik geen ideal link / SMS/ mail meer. Nu moet ik het continue handmatig doen (wat ik vaak vergeet) waardoor ik te laat ben met betalen. Het lukt niet om via mijntele2 thuis in te loggen en na herhaaldelijk mijn emailadres via de klantenservice door te hebben gegeven krijg ik nog steeds geen emails. Wat kan ik hier aan doen want volgens mij is morgen de laatste dag om te betalen en ik heb geen zin in extra kosten omdat ik het vandaag weer handmatig over moet boeken.Groet
Hoi, 25 feb is er een factuur afgeschreven maar deze heb ik eergisteren terug geboekt en vandaag een herinnering gekregen omdat ik anders word afgesloten. Hoelang heb ik nog om deze factuur te betalen? Kan hem namelijk pas de 24e betalen.
Kunnen jullie me mailen de PDF facturen van jan en feb 2020?Die staan niet meer in mijn factuur overzicht, in mijn email en jullie help desk kon me ook niet helpen (ze verwezen eerst naar een form dat niet bestaat en vervolgens naar een email adres dat niet werkt). Alvast bedankt en vr. gr.
Goedemiddag, Ik heb een thuisabonnement bij Tele2. Ik heb als gevolg van een storing 6 dagen zonder internet gezeten. Een aantal van die dagen heb ik gebruik moeten maken van een hotspot op mijn mobiele data-abonnement (niet van Tele2) om thuis te kunnen werken. Dit is aardig in de papieren gelopen. Is het mogelijk hier compensatie voor te krijgen?
I called Tele2 team 2 weeks ago to cancel my Thuis Internet. And by the tone of the voice of the caller I knew something was off… And as per expected no action was taken and I am being charged for the month of February 2021, no communication on my email or phone. Nothing, nada. I thought cancelling internet was just an issue back in my country, but I guess it’s a worldwide tactic. PLEASE HELP ME CANCEL MY THUIS INTERNET! Thanks!
Beste Tele2, Geachte heer, mevrouw, Hopelijk wordt met deze e-mail mijn situatie duidelijker. Ik heb van jullie op 12-02-2021 een e-mail gekregen. In jullie e-mail stellen jullie dat ik mijn abonnement heb opgezegd of een andere provider heb aangevraagd. Dit is onjuist. Ik woon niet op de Gedempte Burgwal 43 R maar op de Gedempte Burgwal 43 toevoeging P (P van Pieter). Die toevoeging is in het verleden veranderd maar dit heb ik afgelopen jaar al aan jullie doorgegeven. En dit zou in jullie systeem aangepast moeten zijn maar blijkbaar is dat niet volledig gebeurd. Omdat jullie mijn internet op 12-02-2021 buiten mij om hebben gedeactiveerd heb ik navraag gedaan bij mijn buurman op de 43 R. Deze heeft afgelopen week wel een nieuwe provider aangevraagd. Blijkbaar sta ik in jullie systeem nog steeds ergens op 43 R geregistreerd, waardoor het opzeggen van mijn buurman ertoe heeft geleid dat jullie ten onrechte mijn verbinding hebben verbroken. Dit terwijl ik in juli 2020 een nieuwe reuter
Vandaag 7-2-2021 storing aan vast internet+tv+telefoon (glasvezel).Website Tele2 weet van niets.Klantenservice is onbereikbaar op zondag:Telefonisch niet bereikbaar op zon- en feestdagen Chatbot begrijpt de vraag niet, doorzetten naar chat medewerker kan niet want: Het is drukker dan verwacht. Er is helaas niemand beschikbaar. Mailen kan ook niet want de link naar het contactformulier werkt niet.Inmiddels na diverse malen herstarten van het modem wel verbinding maar een zeer slechte internet verbinding: Speedtest resultaten lijken goed maar de verbinding is niet stabiel. TV werk niet, internet is zeer traag, veel zaken werken niet of nauwelijks.VPN verbindingen zijn instabiel en niet werkbaar, thuiswerken dus onmogelijk. Helaas is de klantenservice op maandag pas vanaf 9:00u aanwezig, dus nog een verloren dag. Ik ben inmiddels ruim 20 jaar klant (vanaf de Zonnet tijd) maar dit slaat echt alles. Binnenkort maar overstappen naar T-mobile, Tele2 is inmiddels reeds niets meer dan een lege
Beste Klantenservice, Omdat ik moest verhuizen, maar nog geen nieuwe woning had gevonden, heb ik op 7 januari 2021 met de klantenservice gebeld om te vragen wat ik het beste met mijn interenet abonnement kon doen.Mijn contract loopt tot 5 maart 2021. De medewerker van de klantenservice adviseerde het contract wel op te zeggen. Ik heb bericht ontvangen dat dit per 7 februari in gaat (mijn verhuisdatum). Inmiddels heb ik toch een nieuwe woning gevonden waarvoor ik zelf internet moet afsluiten. Omdat dit weer een tijdelijke huurwoning betreft en ik de modem nog thuis heb, zou ik graag mijn oude abonnement door laten lopen.De woning valt onder bruikleen (antikraak) en het is onduidelijk hoe lang ik daar kan wonen, dus het zou perfect zijn als ik mijn oude abonnement mee kan verhuizen. Is dit mogelijk?
Afgelopen maandag bleek plotseling onze lijn voor internet, televisie en bellen niet meer te werken. Gebruikelijke geprobeerd, opnieuw opstarten, geduld hebben, etc, werkte niet. Mijn partner heeft vervolgens gebeld met klantenservice. Na 40 minuten werd duidelijk dat de lijn gekaapt was, waardoor wij waren afgesloten. Ze konden er niets aan doen. Het kon wel tot 3 weken duren voor dit hersteld was.Op alle boosheid en irritatie dat dit in deze tijd niet meer kan (thuiswerken, maar sowieso, geen internet, telefonie en televisie in 1x) werd lauw gereageerd. ‘computer says no’ style, verwijzingen naar procedures.Conclusie was, melding was doorgezet, het zou tot 5 werkdagen duren voor het ticket opgepakt zou worden door de technische helpdesk. Afijn, ik wacht af.Dag 2 (dinsdag 12/1) bel ik om status na te vragen. Verduidelijkt wordt dat het om slamming gaat, alleen krijg ik nu een ander verhaal. Het kan tot 5 werkdagen (dan nog 4) duren voor de technische helpdesk het ticket beantwoordt, m
Ik word er onderhand echt geïrriteerd over en blijkbaar kan het alleen worden opgelost als ik de publiciteit opzoek. Het onderstaande is er aan de hand:In april dit jaar is mijn zoon overleden In de weken daarna hebben we zijn abonnement beëindigd Er is toen toch nog een maand abonnement door jullie afgeschreven wat ook door jullie zelf is geconstateerd. Jullie hebben het bedrag terug naar ons overgemaakt maar omdat zijn bankrekening was opgeheven ging dit niet Jullie hebben toen zelf een email gestuurd met de vraag wat te doen Heb toen contact met jullie gehad en mijn bankrekeningnummer is bij jullie in het systeem gezet. En jullie raden het al …….. het is nu midden november en ik heb nog steeds geen geld gezien Heb hier meerdere keren over gebeld en meerdere toezeggingen gehad maar helaas Ik weet niet meer hoe ik het voor elkaar kan krijgen om het geld waar ik gewoon recht op heb te krijgen???????
Hi everyone! After subscribing to Internet Light, my boyfriend and I started to both work from home full-time and this internet speed simply isn't enough anymore. Our Tele2 contract will end in July, would there be a way to switch to a faster speed before then? Also, in February we would move apartments . Can we bring our contract into the new address or so we need to close it and make a new one? Thank you very much for your help!
Ik zou graag een kopie van mijn contract/overeenkomst ontvangen. Volgens de virtuele assistent op de website zou er een digitale kopie van mijn contract te vinden zijn onder Mijn Producten in de MijnTele2 omgeving. Maar als ik hier ga kijken dan zie ik enkel één zinnetje staan met een samenvatting van het product wat ik heb afgesloten, in plaats van het hele contract. Zou een moderater dit kunnen oppakken en mij een kopie van mijn contract/overeenkomst kunnen mailen? Alvast bedankt!
Het is inmiddels bijna een week geleden, en Tele2 heeft mijn vraag nog steeds niet opgepakt. Mijn vraag staat beschreven in mijn oorspronkelijke topic: "Kopie contract onvindbaar". Hierbij de link naar dit topic: Kopie contract onvindbaar | Tele2 ForumIk heb inmiddels ook zelf (een moderator van) de Tele2 Community geprobeerd te bereiken via het e-mailadres henk.h@tele2.com. Alle automatisch verstuurde e-mails van de Tele2 Community worden namelijk vanuit dit e-mailadres verstuurd. Maar reageren op dit e-mailadres is tevergeefs; ik heb tot op heden geen reactie terug ontvangen.Zou een moderator van Tele2 alsnog z.s.m. kunnen reageren op mijn vraag? Alvast bedankt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.