Skip to main content

Vandaag 7-2-2021 storing aan vast internet+tv+telefoon (glasvezel).

Website Tele2 weet van niets.

Klantenservice is onbereikbaar op zondag:

  • Telefonisch niet bereikbaar op zon- en feestdagen
  • Chatbot begrijpt de vraag niet, doorzetten naar chat medewerker kan niet want: Het is drukker dan verwacht. Er is helaas niemand beschikbaar.
  • Mailen kan ook niet want de link naar het contactformulier werkt niet.

Inmiddels na diverse malen herstarten van het modem wel verbinding maar een zeer slechte internet verbinding: Speedtest resultaten lijken goed maar de verbinding is niet stabiel. TV werk niet, internet is zeer traag, veel zaken werken niet of nauwelijks.

VPN verbindingen zijn instabiel en niet werkbaar, thuiswerken dus onmogelijk.

 

Helaas is de klantenservice op maandag pas vanaf 9:00u aanwezig, dus nog een verloren dag.

 

Ik ben inmiddels ruim 20 jaar klant (vanaf de Zonnet tijd) maar dit slaat echt alles. Binnenkort maar overstappen naar T-mobile, Tele2 is inmiddels reeds niets meer dan een lege bedrijfsnaam. Daar is de klantenservice op zondag wel bereikbaar maar konden mij helaas ook niet verder helpen.

Nou, als je al 20 jaar een tevreden klant bent, dan kan het altijd een keer gebeuren dat er een technisch probleem ontstaat. Klantenservice is meestal niet in staat dat op te lossen, restarten heb jij immers zelf al gedaan. Wat ze na een lijnmeting wel doen is nieuwe apparatuur sturen of een monteur aansturen. De opvolging daarvan is zo ie zo pas vanaf maandag.