Skip to main content

Ik heb per 24-04-2021 mijn internetabonnement opgezegd.

Daarna kreeg ik op 11 mei 2021 een bericht en eindfactuur/verekening van het voorgeschoten bedrag.

Daarna had ik 2 maanden niks meer vernomen en ook het tegoed bedrag niet gekregen. Toen Tele2 gebeld en zouden ze dit binnen 4 weken op mn rekening storten. Op 4 augustus 2021 krijg ik een bericht dat het aanvraag is onderzocht en zij niet weten of ik recht hebt op het verekend bedrag! Ik moet dan weer de klantenservice bellen, weer 30 minuten aan besteden en in de wacht staan etc etc…. erg slecht!!

Hey Johnboy, mijn excuses voor de vertraagde reactie. Op een of andere manier is jouw topic me helemaal ontglipt. Goed dat je je klantnummer hebt ingevuld! Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt, maar ik zie geen openstaande bedragen of vergoedingen staan. Is het inmiddels allemaal gelukt met het voorgeschoten bedrag?

Ik hoor het graag van je! :smile: