Beste Tele2,
Geachte heer, mevrouw,
Hopelijk wordt met deze e-mail mijn situatie duidelijker. Ik heb van jullie op 12-02-2021 een e-mail gekregen. In jullie e-mail stellen jullie dat ik mijn abonnement heb opgezegd of een andere provider heb aangevraagd. Dit is onjuist.
Ik woon niet op de Gedempte Burgwal 43 R maar op de Gedempte Burgwal 43 toevoeging P (P van Pieter). Die toevoeging is in het verleden veranderd maar dit heb ik afgelopen jaar al aan jullie doorgegeven. En dit zou in jullie systeem aangepast moeten zijn maar blijkbaar is dat niet volledig gebeurd.
Omdat jullie mijn internet op 12-02-2021 buiten mij om hebben gedeactiveerd heb ik navraag gedaan bij mijn buurman op de 43 R. Deze heeft afgelopen week wel een nieuwe provider aangevraagd. Blijkbaar sta ik in jullie systeem nog steeds ergens op 43 R geregistreerd, waardoor het opzeggen van mijn buurman ertoe heeft geleid dat jullie ten onrechte mijn verbinding hebben verbroken.
Dit terwijl ik in juli 2020 een nieuwe reuter op mijn juiste adres (Gedempte Burgwal 43 P) heb ontvangen en ook op elke factuur dit juiste adres Gedempte Burgwal 43 P vermeld staat. Ik heb nu door een fout uwerzijds geen internet meer, in deze tijden van lockdown echt een groot probleem. Ik reken erop dat jullie dit onmiddellijk rechtzetten.
Ik hoor graag van jullie.
Mat vriendelijke groet,
Martyna Mandrysz.