De klacht
Tele2 adverteert met haar klantvoordeel. Als je minimaal 2 Tele2 abonnementen op hetzelfde adres geregistreed hebt staan, dan kom je in aanmerking voor het klantvoordeel.
Ik kreeg het klantvoordeel niet geactiveerd in mijn Tele2 app. Dus ik belde de Tele2 klantenservice. De mederwerker keek naar het dossier en zei: ja meneer u heb één Tele2 mobiel abonnement en één Tele2 thuisabonnement en dan werkt het klantvoordeel niet. Het klantvoordeel werkt alleen met twee mobiele abonnementen of een mobiel Tele2 abonnenment en een T-mobile thuisabonnement (volgens de medewerker was Tele2 ook niet overgenomen door T-mobile, maar werkten ze samen). Hoe logisch is dat? Ik heb twee echte Tele2 abonnementen op mijn adres staan, maar het voordeel werkt dus alleen als ik één echt Tele2 abonnement zou hebben en één nep-abonnement. Het schijnt in hun klein lettertjes te staan maar is erg misleidend. Ik vind dat ze per direct met deze misleiding moeten ophouden of de voorwaarden zo aanpassen dat één Tele2 mobielabonnement en één Tele2 thuisabonnement ook in aanmerking komen voor het voordeel.
De oplossing
Ik vind dat Tele2 per direct met de misleiding van het klantvoordeel moeten ophouden of de voorwaarden zo aanpassen dat één Tele2 mobielabonnement en één Tele2 thuisabonnement ook in aanmerking komen voor het voordeel.