Ik krijg om de haverklap een mail dat ik een betalings achterstand heb van de maand Februari.
zoals te zien is op mijn tele2 is alles betaald met uitzondering van de de laaste maand (September). deze factuur verwacht ik nog.
Ik ga dan dus ook niet dubbel betalen voor Februari.
Ook op mijn bankrekening zijn alle maanden netjes automatisch afgeschreven.
En is er niks terug geboekt.
via een chat alles uit proberen te leggen, maar de persoon achter de chat bleef erbij dat er een factuur op stond en betaald dient te worden.
zoals te zien is op mijn tele2 is alles in netjes betaald.
Nogmaals ga ik duis niet dubbel betalen.
Na dreigen om over te stappen vond de persoon achter de chat dat prima, mits ik de factuur van Februari wel ging betalen. maar goed,,,, nogmaals deze is betaald, en ga deze dus niet dubbel betalen.
Er was wel iets met een handmatige overboeking door een mederwerker toendertijd omdat ze wat problemen hadden met hun betalings systeem. (tja das niet mijn fout)
mischien dat de referentie nr niet correct is genoteerd. (ook niet mijn fout.
en door deze fouten ga ik dus zeer zeker niet dubbel betalen.