De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Waarom kan ik mijn tele 2 app niet activeren en of inloggen????????? Ik krijg al jaren lang een een foutmelding. Zakelijk account inloggen “mijn tele2” kan ik ook nergens mijn verbruik inzien en wat ik nog te gebruiken heb. Echt heel irritant dit. Graag een oplossing!
In Mijn Tele2 (webinterface) zie ik alleen de gegevens van een internetabonnement dat ik tot 2016 had; mijn huidige abonnementsgegevens (vanaf 2016) zie ik er niet in staan. Kunnen die gegevens aan Mijn Tele2 worden toegevoegd? (Zo nee: waar raadpleeg ik de gegevens van mijn lopende abonnementen?)
Hi people, Ik heb momenteel mobiel en vast internet van Tele2, alleen heb ik hier twee verschillende accounts voor bij Mijn Tele2. Wert iemand toevallig of het mogelijk is om deze twee aan elkaar te koppelen, zodat ik het onder één account krijg? Mijn dank is groot!
Onlangs heb ik SimOnly-abonnement afgesloten bij Tele2. Ik kreeg toen een link om een MijnTele2-account te openen. Dat heb ik gedaan. Vervolgens wil ik ook een Internet-abonnement afsluiten. Dat wilde ik via het MijnTele2-account doen, daar staan immers al mijn gegevens in. Maar ik blijf maar op een formulier uitkomen, waar ik alles weer helemaal opnieuw moet invullen: naam, mobiele nummer, rekeningnummer, etc. Maar goed, mijn vraag: hoe kan ik nu via MijnTele2-account een Internet-abonnement afsluiten? NB: Ik dacht mij MijnTele2-account te gebruiken voor dit forum, maar ook daar moest ik al mijn gegevens opnieuw invullen. Wijkt het Forum-account af van je MijnTele2-account? En is er echt geen mogelijkheid om gewoon een email te sturen?
Ben m'n PUK kwijt en wilde die even online opzoeken. Bij mijn producten krijg ik alleen een rose leeg scherm. Hoe kom ik nu aan m'n PUK? NB: bij overzicht krijg ik wel de huidige status van m'n gebruik te zien. Als ik daar op m'n laatste factuur klik, krijg ik een leeg blauw scherm. Maar als ik op bundel verhogen/verlagen klik, krijg ik wel het juiste scherm te zien waar ik dat kan doen.
Goede dag, Graag wil ik mijn voicemail volledig uitschakelen. Dit lukt alleen niet via 1233 of via mijn Tele2. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Beste Tele2, Ik probeer al ongeveer een halfjaar in te loggen met diverse wachtwoorden, maar ik ben toch echt mijn wachtwoord vergeten. Iedere keer als ik op wachtwoord vergeten druk krijg ik; sorry er is iets mis gegaan, probeer het later nog een keer. Vandaag is mijn nieuwe abonnement bij jullie in gegaan dus ik zou graag Het overzicht willen zijn van het verbruik. Ik hoop dat het opgelost kan worden. Met vriendelijke groet
Als ik mijn wachtwoord wil opvragen voor mijn tele2 en mijn email invul komt dit in het scherm te staan. dit is al meer als 3 maanden zo. kan iemand mij helpen?
Hai Ik heb de tele 2 app gedownload zodat ik mijn bel en internet verbruik kan zien: hij zei dat het een paar dagen kon duren voordat mijn 06 nummer in beeld kwam. Maar nu wacht ik al 2 weken en nog steeds pakt ie mijn 06 nummer niet. Hoelang kan dit nog gaan duren?! Demi
Hallo, Ik wil graag een MijnTele2 account aanmaken, maar krijg telkens de foutmelding 'Sorry. Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer'. Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.
Mijn account staat nog op een oud e-mailadres die niet meer in gebruik is. Nu wil ik mijn factuur inzien maar kan nu niet inloggen. Wat te doen
ik ben mijn wachtwoord vergeten en bij het aanklikken van de optie "wachtwoord vergeten" krijg ik continue de foutmelding "Sorry dit werkt niet", wat kan ik hieraan doen? want ik wil bij mijn gegevens om ook te kijken tot wanneer mijn abonnement loopt
hallo ik heb vandaag mijn sim only binnen gekregen en heb de tele 2 app toegeschaft maar als ik inlog zegt hij dat i de gegevens niet kan vinden en ik heb mijn acount al geactiveerd en heb de app al verweiderd en opnieuw gedownload ?...
Ik ben nu al ongeveer 2 jaar klant van Tele2 maar bij de nieuwste update van de mijnTele2 app is er een klein minpuntje bij het inloggen. Ik moet namelijk iedere keer als ik de app opstart het hele process van een account aanmaken doorlopen ookal heb ik al een account aangemaakt. Is dit hoe de app je standaard inlogt op je account of heeft dit een andere reden? Ik gebruik de IOS app.
Hoi, Intussen begint dit een enorme brok van frustratie voor mij te worden, dus alvast excuus voor de toon van mijn bericht. Ik heb al meerdere keren via chat en telefonisch hierover contact met jullie gehad. Ik kan intussen al meer dan een jaar (!!!!) niet inloggen in Mijn Tele2! Iedere keer als ik contact heb met klantenservice is de enige conclusie die zij kunnen trekken dat het klopt dat ik niet in kan loggen en dat de technische dienst het binnen een week opgelost heeft. Nou een week is 7 dagen, geen jaar. Wanneer ik inlog krijg ik altijd de melding 'Sorry, er is iets misgegaan'. Wanneer ik mijn wachtwoord probeer opnieuw in te stellen krijg ik hetzelfde. Als ik een activatiecode probeer op te vragen krijg ik hetzelfde. Ik krijg, wat ik ook doe, die verdomde melding. Wanneer herstellen jullie mijn account? Het is blijkbaar wel mogelijk om de incasso uit te voeren, maar niet mogelijk om mij toegang tot mijn gegevens te geven?
Hoi, Ik probeer al 2 weken mijn account te activeren, maar elke keer na dat ik mijn gegevens heb ingevuld, krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden en dat ik het later nog een keer moet proberen. Ik heb dit de afgelopen 2 weken geprobeerd maar nog steeds krijg ik die melding. Ik zou graag me account activeren zodat ik mijn abbonoment via de app kan zien. Zouden jullie mij hier mee kunnen helpen? Groetjes Tess
Weet iemand hoe het komt dat ik (nieuwe klant bij tele2) in de tele2 app geen van de belinstellingen kan wijzigen? iPhone 6+ ios laatste versie 11 up to date laatste versie tele2 app Guido
Ik ben mijn wachtwoord kwijt en mijn e-mailadres waar het naartoe wordt gestuurd bestaat niet meer , ik kan dus niet inloggen hoe kan ik dit oplossen?
Ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen maar wanneer ik het email adres invul krijg ik te zien ‘sorry er is iets misgegaan probeer her later nog eens’ wat kan ik hier aan doen
Mijn dochter en ik hebben allebei een eigen mobiel abonnement met een eigen telefoonnummer op dezelfde naam en emailadres. Als ik de MijnTele2 app opstart krijg ik elke keer de melding:" Je hebt nog geen standaard 06-nummer geselecteerd. Van dit nummer laat de app alle data zien. Dit kan je doen." Elke keer selecteer ik mijn eigen nummer en denk dan dat het geregeld is, want hij zegt dat hij het opslaat. Toch moet ik dat elke keer opnieuw doen. De app onthoudt mijn selectie niet, ook al zegt de app:"Top! Dit is nu je standaard nummer voor de MijnTele2 app: xx-xxxxxxxx (mijn mobiele nummer)." Is het de bedoeling dat ik elke keer de keuze moet maken?
Deze app is voor mijn man en ik 1 brok ergernis!!! Waar is het overzicht??? Met de vorige versie hadden we met 1 oogopslag ALLE info over het gebruik. Ik wil GEEN dialoog aan gaan met 1 of andere bot en ik zie totaal het nut niet in van de belachelijke donut, het katje en het glas welke de overzichtelijke statusbalk hebben vervangen. Welke "frisse wind" van Tele2 heeft dit bedacht!? Nu moeten wij een stuk scrollen om je verbruik te kunnen bekijken. Ik weet dat ik niet de enige gebruiker ben die over de nieuwe app klaagt, dus TELE2 doe er svp wat mee en zorg weer voor een overzichtelijke app. Ik ben hier helemaal klaar mee!😡
Ik kreeg een uurtje geleden in de MijnTele2 app opeens de melding dat mijn gegevens veranderd waren. Nu heb ik met wachtwoord vergeten mijn wachtwoord veranderd en zie ook geen aparte zaken in mijn account. Maar kan ik dit ergens melden zodat Tele2 toch even mijn account in de gaten kan houden voor een tijdje zodat niemand gedupeerd raakt?
Ik maak al een poos gebruik van de Tele2 app. Ik meld mij aan via de vingertouch. Vandaag wilde ik mij aanmelden en vervolgens krijg ik de vraag dat ik een account moet aanmaken terwijl ik al een account heb anders kon ik niet inloggen met de vingertouch. Ik probeer op de website van Tele2 in te loggen. Vervolgens pakt het systeem mij wachtwoord niet. Ik maak gebruik van de optie “wachtwooord vergeten?”. Maak nu wachtwoord aan, ik kom op MijnTele2. Ik maak een topic aan “voicemail werkt niet”. Collega Tele2 reageert op de topic waarvan ik de melding ontvang in mijn “Hotmail” inbox. Ik klik op het bericht en wordt geleid naar de topic om te reageren. Systeem vraagt of ik wil inloggen. Ik geef gehoor daar aan. Wat blijkt?! Het wachtwoord die ik 60 minuten geleden heb aangemaakt pakt hij niet. Ik loop ieder keer tegen dit probleem in de app of op de website dat mijn wachtwoord niet “goed”. Ik heb notabene het wachtwoord opgeschreven zodat ik mij niet kan vergissen!
Hallo, Ik heb mijn code te vaak verkeerd ingetypt op mobiel. Vervolgens probeer ik pukcode te vinden op mijn tele2, bij overzicht producten, maar ik zie slechts een roze vlak. Dit blijkt bij veel andere pagina's ook het geval te zijn: slechts een gekleurd vak, geen tekst. Bij een andere pagina alleen maar codes van vormgeving of i.d. Het ligt niet aan mijn internet en bij sommige pagina's doet de mijn tele2 website het wel (namelijk: overzicht). Ik hoop dat jullie hier zo snel mogelijk iets aan kunnen doen, want ik kan nu niet naar huis om daar mn pukcode te checken en ik kan jullie ook niet bellen om naar mijn pukcode te vragen omdat ik niet in mijn mobiel kan en weinig mensen in de omgeving heb die ik kan vragen. Zal waarschijnlijk uiteindelijk wel moeten bellen, maar ik hoop dat jullie van dit probleem weten en er zsm iets aan kunnen doen, ook voor andere klanten natuurlijk. Gr.
Bij inloggen op Mijn Tele2 kreeg ik opnieuw het verzoek om cookies te accepteren. Ik klik op "hier aanpassen" = https://www.tele2.nl/cookies/ maar er gebeurt niets als ik op Opslaan of Accepteren klik. Heb het geprobeerd met Firefox en Edge op een computer met Windows. Nee, ik ga geen Chrome installeren.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.