Skip to main content
beantwoord

Tele2 App. Mijn Tele2

  • 9 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 881 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Waarom kan ik mijn tele 2 app niet activeren en of inloggen????????? Ik krijg al jaren lang een een foutmelding. Zakelijk account inloggen “mijn tele2” kan ik ook nergens mijn verbruik inzien en wat ik nog te gebruiken heb. Echt heel irritant dit.
Graag een oplossing!

Beste antwoord door WhTurner

Dit is een gewone-klanten forum. Genoemde diensten werken niet voor zakelijk. Daarvoor is alleen telefonische hulp.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • Antwoord
  • 9 oktober 2018
Dit is een gewone-klanten forum. Genoemde diensten werken niet voor zakelijk. Daarvoor is alleen telefonische hulp.

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 9 oktober 2018
Zelfs hun kunnen mij niet helpen

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 9 oktober 2018
De tele2 app is niet geschikt voor zakelijke diensten. Dus ook niet voor zakelijk mobiel. Je krijgt bij 80% en 100% een waarschuwings sms.

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 9 oktober 2018
Echt jammer dit. Alleen facturen inzien. Maar verbruik niet. Nooit van gehoord. Is net alsof je iets koop zonder het eerst te zien.

Hi JJay,

Als je een zakelijke account hebt kunnen wij je hier niet helpen helaas.

Groetjes,
Patrick van Tele2

Topic gesloten.