Waarom kan ik mijn tele 2 app niet activeren en of inloggen????????? Ik krijg al jaren lang een een foutmelding. Zakelijk account inloggen “mijn tele2” kan ik ook nergens mijn verbruik inzien en wat ik nog te gebruiken heb. Echt heel irritant dit.
Graag een oplossing!
Bladzijde 1 / 1
Dit is een gewone-klanten forum. Genoemde diensten werken niet voor zakelijk. Daarvoor is alleen telefonische hulp.
Zelfs hun kunnen mij niet helpen
De tele2 app is niet geschikt voor zakelijke diensten. Dus ook niet voor zakelijk mobiel. Je krijgt bij 80% en 100% een waarschuwings sms.
Echt jammer dit. Alleen facturen inzien. Maar verbruik niet. Nooit van gehoord. Is net alsof je iets koop zonder het eerst te zien.
Hi JJay,
Als je een zakelijke account hebt kunnen wij je hier niet helpen helaas.
Groetjes,
Patrick van Tele2
Als je een zakelijke account hebt kunnen wij je hier niet helpen helaas.
Groetjes,
Patrick van Tele2
Topic gesloten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.