Ik heb mijn code te vaak verkeerd ingetypt op mobiel. Vervolgens probeer ik pukcode te vinden op mijn tele2, bij overzicht producten, maar ik zie slechts een roze vlak. Dit blijkt bij veel andere pagina's ook het geval te zijn: slechts een gekleurd vak, geen tekst. Bij een andere pagina alleen maar codes van vormgeving of i.d. Het ligt niet aan mijn internet en bij sommige pagina's doet de mijn tele2 website het wel (namelijk: overzicht).
Ik hoop dat jullie hier zo snel mogelijk iets aan kunnen doen, want ik kan nu niet naar huis om daar mn pukcode te checken en ik kan jullie ook niet bellen om naar mijn pukcode te vragen omdat ik niet in mijn mobiel kan en weinig mensen in de omgeving heb die ik kan vragen. Zal waarschijnlijk uiteindelijk wel moeten bellen, maar ik hoop dat jullie van dit probleem weten en er zsm iets aan kunnen doen, ook voor andere klanten natuurlijk.
Gr.
Beste antwoord door Nick1
Bekijk origineel bericht