Skip to main content
beantwoord

Account activeren

  • 25 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 129 x bekeken

  • Durft te vragen
Hoi,

Ik probeer al 2 weken mijn account te activeren, maar elke keer na dat ik mijn gegevens heb ingevuld, krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden en dat ik het later nog een keer moet proberen. Ik heb dit de afgelopen 2 weken geprobeerd maar nog steeds krijg ik die melding. Ik zou graag me account activeren zodat ik mijn abbonoment via de app kan zien.

Zouden jullie mij hier mee kunnen helpen?

Groetjes Tess

Beste antwoord door pipodeclown

Of je browsercache leegmaken of een in-private sessie proberen in je browser.
Je gebruikt niet toevallig een e-mailadres dat al bij een ander Tele2 nummer is gebruikt?
Vul ook je forumprofiel even volledig in, dan kan een Tele2 moderator na het weekend voor je in de systemen kijken.

En ik neem aan dat het een abonnement betreft, voor prepaid moet je eerst even je simkaart gebruikt hebben.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Nick1
  • Blijvertje
  • 24 reacties
  • 25 augustus 2018
Zou je een andere browser kunnen proberen?
Misschien dat het dan wel werkt.

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 25 augustus 2018
Of je browsercache leegmaken of een in-private sessie proberen in je browser.
Je gebruikt niet toevallig een e-mailadres dat al bij een ander Tele2 nummer is gebruikt?
Vul ook je forumprofiel even volledig in, dan kan een Tele2 moderator na het weekend voor je in de systemen kijken.

En ik neem aan dat het een abonnement betreft, voor prepaid moet je eerst even je simkaart gebruikt hebben.