Skip to main content
Antwoord

rose scherm in mijntele2

  • October 6, 2018
  • 2 reacties
  • 122 x bekeken

Ben m'n PUK kwijt en wilde die even online opzoeken. Bij mijn producten krijg ik alleen een rose leeg scherm. Hoe kom ik nu aan m'n PUK?

NB: bij overzicht krijg ik wel de huidige status van m'n gebruik te zien. Als ik daar op m'n laatste factuur klik, krijg ik een leeg blauw scherm. Maar als ik op bundel verhogen/verlagen klik, krijg ik wel het juiste scherm te zien waar ik dat kan doen.

Beste antwoord door pipodeclown

Zou je kunnen proberen om je browsercache te legen of een andere browser te proberen? Een in-private navigatievenster zou ook kunnen helpen. Als dat allemaal niet werkt, dan is er iets mis met de website of er wordt aan gesleuteld. Probeer het dan op een later moment nog eens. Of bel met een ander toestel even de klantenservice. Ook staat de PUK code op het kaartje waar je destijds je simkaart uit gedrukt hebt.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 6, 2018
Zou je kunnen proberen om je browsercache te legen of een andere browser te proberen? Een in-private navigatievenster zou ook kunnen helpen. Als dat allemaal niet werkt, dan is er iets mis met de website of er wordt aan gesleuteld. Probeer het dan op een later moment nog eens. Of bel met een ander toestel even de klantenservice. Ook staat de PUK code op het kaartje waar je destijds je simkaart uit gedrukt hebt.

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • October 6, 2018
Zou je kunnen proberen om je browsercache te legen of een andere browser te proberen? Een in-private navigatievenster zou ook kunnen helpen. Als dat allemaal niet werkt, dan is er iets mis met de website of er wordt aan gesleuteld. Probeer het dan op een later moment nog eens. Of bel met een ander toestel even de klantenservice. Ook staat de PUK code op het kaartje waar je destijds je simkaart uit gedrukt hebt.

DANK, andere browser was het juiste antwoord 😀
Mbt kaartje, nadat ik grote opruiming in mijn huis heb gehouden ben ik die kwijt... Geen probleem als je maar op MijnTele2 kunt inloggen 😃