beantwoord
2 abbonementen
Ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen maar wanneer ik het email adres invul krijg ik te zien ‘sorry er is iets misgegaan probeer her later nog eens’ wat kan ik hier aan doen
Beste antwoord door Patrick van Tele2
Hi Vh to,
Ik heb je 2 topics even samengevoegd. Iets makkelijker.
Om antwoord te geven op je vraag 'wat kan ik er aan doen': niet zoveel, af en toe opnieuw proberen. (Grapje natuurlijk, stuur mij onderstaande gegevens maar!)
Je hebt 2 abonnement op 1 e-mailadres staan? Betreft dit mobiel of vaste diensten?
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick
Bekijk origineel berichtIk heb je 2 topics even samengevoegd. Iets makkelijker.
Om antwoord te geven op je vraag 'wat kan ik er aan doen': niet zoveel, af en toe opnieuw proberen. (Grapje natuurlijk, stuur mij onderstaande gegevens maar!)
Je hebt 2 abonnement op 1 e-mailadres staan? Betreft dit mobiel of vaste diensten?
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.