Skip to main content
Ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen maar wanneer ik het email adres invul krijg ik te zien ‘sorry er is iets misgegaan probeer her later nog eens’ wat kan ik hier aan doen
Ik heb 2 abbonementen op 1 email adres staan maar ik kan het 2de abbonement niet openen op mijntele2 hoe zou dit wel kunnen
Ik heb 2 abbonementen op 1 email adres staan maar ik kan het 2de abbonement niet openen op mijntele2 hoe zou dit wel kunnen



Naar mijn weten zou het niet mogelijk kunnen zijn om 2 abonnementen op 1 email adres te hebben.

U kunt even naar de klantenservice bellen, al blijkt het bijzonder druk te zijn, of even hier op het forum uw profiel gegevens zoveel mogelijk in te vullen. Zodra er een Moderator dan beschikbaar is (Te herkennen aan Van Tele2 in de naam) zal hij/zij er even naar kijken.



Fijne dag!
Hi Vh to,



Ik heb je 2 topics even samengevoegd. Iets makkelijker.



Om antwoord te geven op je vraag 'wat kan ik er aan doen': niet zoveel, af en toe opnieuw proberen. (Grapje natuurlijk, stuur mij onderstaande gegevens maar!)

Je hebt 2 abonnement op 1 e-mailadres staan? Betreft dit mobiel of vaste diensten?



- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- Klantnummer

- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.



Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet, Patrick