Mijn dochter en ik hebben allebei een eigen mobiel abonnement met een eigen telefoonnummer op dezelfde naam en emailadres. Als ik de MijnTele2 app opstart krijg ik elke keer de melding:" Je hebt nog geen standaard 06-nummer geselecteerd. Van dit nummer laat de app alle data zien. Dit kan je doen."
Elke keer selecteer ik mijn eigen nummer en denk dan dat het geregeld is, want hij zegt dat hij het opslaat.
Toch moet ik dat elke keer opnieuw doen. De app onthoudt mijn selectie niet, ook al zegt de app:"Top! Dit is nu je standaard nummer voor de MijnTele2 app: xx-xxxxxxxx (mijn mobiele nummer)."
Is het de bedoeling dat ik elke keer de keuze moet maken?
beantwoord
Standaard nummer selecteren in MijnTele2 app bij meerdere aansluitingen
Beste antwoord door Frenk van Tele2
Hi KFi,
Dit klinkt als een bekende bug - de nieuwste versie van de app moet dit oplossen :)
Ik zie dat die voor android inmiddels (net) beschikbaar is - iOS heb ik nog niet kunnen checken.
Als het probleem na de update nog speelt hoor ik het graag!
Bekijk origineel berichtDit klinkt als een bekende bug - de nieuwste versie van de app moet dit oplossen :)
Ik zie dat die voor android inmiddels (net) beschikbaar is - iOS heb ik nog niet kunnen checken.
Als het probleem na de update nog speelt hoor ik het graag!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.