Skip to main content
Antwoord

MijnTele2 account aanmaken

  • August 27, 2018
  • 3 reacties
  • 5178 x bekeken

Hallo,
Ik wil graag een MijnTele2 account aanmaken, maar krijg telkens de foutmelding 'Sorry. Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer'. Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.

Beste antwoord door Nick1

Hallo,
Ik wil graag een MijnTele2 account aanmaken, maar krijg telkens de foutmelding 'Sorry. Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer'. Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.


U zou even kunnen proberen om een andere browser te gebruiken, of de functie "Incognito" mode.
Misschien dat er een plugin o.i.d problemen veroorzaakt.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Nick1
  • Blijvertje
  • Antwoord
  • August 27, 2018
Hallo,
Ik wil graag een MijnTele2 account aanmaken, maar krijg telkens de foutmelding 'Sorry. Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer'. Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.


U zou even kunnen proberen om een andere browser te gebruiken, of de functie "Incognito" mode.
Misschien dat er een plugin o.i.d problemen veroorzaakt.

Hinke van Tele2
Hi hkck,

Ik zou graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke

Hinke van Tele2
Hi hkck,

Tot op heden heb ik geen gegevens van je ontvangen. Is het ondertussen gelukt met het aanmaken van een account?

Groetjes,

Hinke