Goede dag,
Graag wil ik mijn voicemail volledig uitschakelen. Dit lukt alleen niet via 1233 of via mijn Tele2.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Bladzijde 1 / 1
Hi Kathy,
Je kunt dit doen door de klantenservice te bellen en dit verzoek aan hun te geven en dan zullen zij dit voor je uitvoeren.
Je kunt dit doen door de klantenservice te bellen en dit verzoek aan hun te geven en dan zullen zij dit voor je uitvoeren.
Hi Jacco,
Uit eerdere berichten op dit forum heb ik gezien dat jullie dit ook kunnen doen. De klantenservice is pas morgen weer beschikbaar.
Uit eerdere berichten op dit forum heb ik gezien dat jullie dit ook kunnen doen. De klantenservice is pas morgen weer beschikbaar.
Hi Kathy,
De moderators op het forum zijn niet eerder beschikbaar dan morgen ochtend, dus daarom raad ik je aan voor een snellere afwerking even contact op te nemen met de klantenservice morgen ochtend.
De moderators op het forum zijn niet eerder beschikbaar dan morgen ochtend, dus daarom raad ik je aan voor een snellere afwerking even contact op te nemen met de klantenservice morgen ochtend.
Je zou dit ook moeten kunnen in "mijn tele2"
Bij doorschakelen alles uitzetten, en als alles al uitstaat, doorschakelen naar voice mail aanzetten, bevestigen en daarna weer uit.
Zo ging het bij mij tenminste! 🙂
Bij doorschakelen alles uitzetten, en als alles al uitstaat, doorschakelen naar voice mail aanzetten, bevestigen en daarna weer uit.
Zo ging het bij mij tenminste! 🙂
Hoi kathykloos,
Welkom op het forum van Tele2,
Ik zie dat je voicemail is uitgeschakeld
Groet,
Arjan
Welkom op het forum van Tele2,
Ik zie dat je voicemail is uitgeschakeld
Groet,
Arjan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.