Onlangs heb ik SimOnly-abonnement afgesloten bij Tele2. Ik kreeg toen een link om een MijnTele2-account te openen. Dat heb ik gedaan. Vervolgens wil ik ook een Internet-abonnement afsluiten. Dat wilde ik via het MijnTele2-account doen, daar staan immers al mijn gegevens in. Maar ik blijf maar op een formulier uitkomen, waar ik alles weer helemaal opnieuw moet invullen: naam, mobiele nummer, rekeningnummer, etc.
Maar goed, mijn vraag: hoe kan ik nu via MijnTele2-account een Internet-abonnement afsluiten?
NB: Ik dacht mij MijnTele2-account te gebruiken voor dit forum, maar ook daar moest ik al mijn gegevens opnieuw invullen. Wijkt het Forum-account af van je MijnTele2-account? En is er echt geen mogelijkheid om gewoon een email te sturen?
beantwoord
Afsluiten Internet-abonnement via MijnTele2
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé Robert,
Je hebt inderdaad te maken met drie verschillende accounts waarbij je voor elke apart je gegevens moet opgeven wanneer je je voor de eerste keer aanmeldt.
Nee, maar we hebben wel tal van andere mogelijkheden voor je om contact met ons op te nemen
Groet, Kevin
Bekijk origineel berichtJe hebt inderdaad te maken met drie verschillende accounts waarbij je voor elke apart je gegevens moet opgeven wanneer je je voor de eerste keer aanmeldt.
Robert Westdijk schreef:
En is er echt geen mogelijkheid om gewoon een email te sturen?
Nee, maar we hebben wel tal van andere mogelijkheden voor je om contact met ons op te nemen
Groet, Kevin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.