beantwoord
Mijn Tele2 toont geen recente gegevens
In Mijn Tele2 (webinterface) zie ik alleen de gegevens van een internetabonnement dat ik tot 2016 had; mijn huidige abonnementsgegevens (vanaf 2016) zie ik er niet in staan. Kunnen die gegevens aan Mijn Tele2 worden toegevoegd? (Zo nee: waar raadpleeg ik de gegevens van mijn lopende abonnementen?)
Beste antwoord door Patrick van Tele2
Hi Juulb,
Welkom op het forum en bedankt voor je topic!
Kan het zijn dat je verhuisd bent? Of dat je lopende contract een mobiel abonnement is? Dat zou namelijk verklaren waarom je je gegevens niet kan inzien.
Bij een verhuizing van een Internet,Bellen & TV abonnement krijg je doorgaans een nieuw account en mobiel staat sowieso los van internet, bellen & TV.
Groetjes,
Patrick van Tele2
Bekijk origineel berichtWelkom op het forum en bedankt voor je topic!
Kan het zijn dat je verhuisd bent? Of dat je lopende contract een mobiel abonnement is? Dat zou namelijk verklaren waarom je je gegevens niet kan inzien.
Bij een verhuizing van een Internet,Bellen & TV abonnement krijg je doorgaans een nieuw account en mobiel staat sowieso los van internet, bellen & TV.
Groetjes,
Patrick van Tele2
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.