Skip to main content
In Mijn Tele2 (webinterface) zie ik alleen de gegevens van een internetabonnement dat ik tot 2016 had; mijn huidige abonnementsgegevens (vanaf 2016) zie ik er niet in staan. Kunnen die gegevens aan Mijn Tele2 worden toegevoegd? (Zo nee: waar raadpleeg ik de gegevens van mijn lopende abonnementen?)
Hi Juulb,



Welkom op het forum en bedankt voor je topic!



Kan het zijn dat je verhuisd bent? Of dat je lopende contract een mobiel abonnement is? Dat zou namelijk verklaren waarom je je gegevens niet kan inzien.

Bij een verhuizing van een Internet,Bellen & TV abonnement krijg je doorgaans een nieuw account en mobiel staat sowieso los van internet, bellen & TV.



Groetjes,

Patrick van Tele2
Hallo Patrick,



Bedankt voor je antwoord. Ik ben in 2016 inderdaad verhuisd. Waar kan ik de abonnementsgegevens van mijn huidige (internet & bellen en eerder ook tv) vinden?



Groet,



Juul
Daar ga ik je bij helpen!

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.



Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet, Patrick
Hi Juulb,



Is het inmiddels al gelukt? Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen ontvang ik als nog bovenstaande gegevens!



Patrick van Tele2
Topic gesloten ivm geen reactie.