Deze app is voor mijn man en ik 1 brok ergernis!!! Waar is het overzicht??? Met de vorige versie hadden we met 1 oogopslag ALLE info over het gebruik. Ik wil GEEN dialoog aan gaan met 1 of andere bot en ik zie totaal het nut niet in van de belachelijke donut, het katje en het glas welke de overzichtelijke statusbalk hebben vervangen. Welke "frisse wind" van Tele2 heeft dit bedacht!?
Nu moeten wij een stuk scrollen om je verbruik te kunnen bekijken.
Ik weet dat ik niet de enige gebruiker ben die over de nieuwe app klaagt, dus TELE2 doe er svp wat mee en zorg weer voor een overzichtelijke app. Ik ben hier helemaal klaar mee!
Bladzijde 1 / 1
Deze "discussie" loopt al.
https://forum.tele2.nl/tele2-vertelt-303/zijn-wij-onnozel-72009
https://forum.tele2.nl/tele2-vertelt-303/zijn-wij-onnozel-72009
Hoi Heppiedepeppie,
Welkom op het forum van Tele2.
Het is natuurlijk lastig om een app te maken waarmee alle klanten blij zijn.
Heb je ook de feedback knop gebruikt in de app? daar kun je ook je suggesties aangeven.
Fijne dag,
Arjan
Welkom op het forum van Tele2.
Het is natuurlijk lastig om een app te maken waarmee alle klanten blij zijn.
Heb je ook de feedback knop gebruikt in de app? daar kun je ook je suggesties aangeven.
Fijne dag,
Arjan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.