De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Sinds dinsdag ervaar ik nu dat mijn internet verbinding minder goed lijkt.Het laden van diverse websites zoals redit verloopt ineens een heel stuk langzamer (duurt langer voor er iets wordt getoond en het laden van subpagina’s duurt ook veel langer).Ook tijdens het gamen ervaar ik lag bij verschillende spellen of wordt de verbinding heel vaak verbroken tijdens het spelen (disconnect).Ook valt soms de internetverbinding geheel weg en komt dan helemaal niet meer terug zonder dat ik het modem van het stroom haal en weer aan doe (dit gebeurt niet heel vaak maar heb het in ieder geval 2x opgemerkt tot nu toe).Ik heb zelf al op verschillende manieren proberen te kijken waar het probleem zich voordoet.Meer dan 5000 packets en slechts 1 of 2 loss en dat was niet eens tijdens de periodes waar het probleem van verbroken verbindingen en lag zich voordoet dus wat dat betreft lijkt de verbinding in orde.In de thuissituatie qua bekabeling e.d. is ook niets veranderd, ik heb voor de zekerheid alles n
Melding van Firefox dat het modem niet beveiligd zou zijn vanwege een slotje met een rode streep er door. Wie o wie herkent dit.
Er zijn al meerdere items hier op dit forum over problemen met een VPN, maar het helpt me nog niet.Als ik op mijn laptop via onze ZTE router verbinding wil maken met een VPN lukt het niet. Als ik het doe via een hotspot op de mobiel van mijn zoon, lukt het probleemloos.Het probleem lijkt dus in de router te zitten.Op dit forum zag ik wat over poorten openzetten. Dat heb ik in de Windows Firewall gedaan, maar dat helpt niet.In loggen op de router, DMZ aanzetten en dat portforwarding werkt ook niet (ik blijf meldingen krijgen over ongeldige invoer (' Current operation is invalid, please check configuration parameters. ’).Bij DMZ zet ik DMZ on en als LAN host vul ik mijn eigen ip-adres in.Bij port forwarding kies ik voor TCP, als LAN host het ip-adres van de server waarnaar ik een vpn-verbinding wil en als WAN/LAN host-poorten van alles, 1723 alleen of 1-2000, maakt niet uit.Wat doe ik fout of wat zie ik over het hoofd?Alvast bedankt!
This has happened many times, people online boot me off my internet and then I have to reset my router again but this time I got booted and my internet doesn’t work anymore. Can someone please help me, i’m sick and tired of people booting me off my internet because of a game.Any suggestions?
Als ik overstap van mijn huidige ADSL Tele2 light (12 Mb/1Mb) internet only abbo naar Tmobile ADSL thuis internet only, moet ik dan nog steeds de eenmalige aansluitkosten van EUR 30, betalen?Ik ben toch al op de ADSL aansgesloten van Tele2/T-mobile?
Ons internet werkt momenteel niet. Na het resetten van de router (dat moeten we vaak doen anders werkt de chromecast niet) werkte het internet op geen enkel apparaat meer. De powerplug die ik gebruik om via het stroomnet internet te krijgen op mijn pc geeft nog wel een wit lampje dat geeft aan dat hij het doet. De lampjes op de router zijn bijna allemaal groen behalve de het powerknopje. We hebben al een reset gedaan via het aan en aan knopje bij de zijkant en de hardreset met een paperclip naald aan de onderkant. Ik heb de in de middag gewoon gebruik kunnen maken van het internet en na het resetten van de router door de stroom er af te halen werkte het internet niet meer. Router modelnummer: Technicolor TG789Bvn
Vandaag geen tv, internet en telefonie in Vlaardingen!Ik lees nergens dat er storing is
Sinds gisteravond doet internet het niet meer. Televisie wel. Modem al meerdere malen opnieuw opgestart maar dat helpt niet. Klantenservice op zondag niet bereikbaar, maar morgenochtend moet ik hier wel kunnen werken en de kinderen online onderwijs kunnen volgen. Hoe nu verder???
Ik wilde weten wat de kosten zouden zijn als ik eventueel mijn abonnement wil wijzigen. Ik heb nu volgens mijn gegevens Internet Basis en TV, alleen de snelheid die ik op dit moment heb ligt hoger dan wat voorheen bij Basis te krijgen was. Nu kan ik dit blijkbaar niet meer bij Tele2 doen maar wordt ik verwezen naar de T-Mobile site. 1. Ik kom daar niet in want mijn inlog gegevens werken niet.2. Uit wat ik daar opmaak moet ik dus een nieuw abo aanvragen en ben ik dus EN meer per maand kwijt voor hetzelfde EN ik krijg er ook weer aansluitkosten bij… wat is dat voor raars? Als bestaande Tele2 klant verwacht ik dat ik bij een eventuele wijziging dit gewoon kosteloos moet kunnen doen en niet dat ik voor een zelfde abo al meer moet gaan betalen.
TV digitale decoder;1e x bellenHeb een digitale TV decoder + een interactieve TV decoder,De digitale decoder (5 eu p/mnd) wordt niet meer gebruikt kan deze van de factuur af?Dat kon - ik blij en hang op kreeg email ; je TV abonnement wordt gedeactiveerd op…bel nog x2e x bellen (half uur in de wacht)Heb een digitale TV decoder + een interactieve TV decoder,uurtje terug gebeld of de digitale decoder geschrapt kan worden dat kon maar volgens email is hele abo opgezegd kun je dat even controleren.klopt mevr..jongeman heeft abonnement weer actief + volgens hem de decoder geschraptik blij - wat staat in de e-mail Interactieve decoder opgezegd i.p.v. digitale decoder Dat iets 1x per ongeluk fout gaat (is eigenlijk al niet) oke..(maar voor mij nog begrijpelijk).maar 2x is beetje onacceptabel…Nu kan ik morgen weer bellen .. om het weer recht te zetten omdat iemand tot 2x toe zijn werk niet goed doet. Als ik dat bij klanten zou doen zou mijn baas ervan in de rode vlekke schiete ...dus kan echt
Geen internet verbinding na vuurwerkbom gisteren
Mijn speedtest geeft 50+ MB/s aan, maar wanneer ik iets zit te downloaden gaat het niet hoger dan 5mb/s..
Een nieuwe klant, ik heb de apparatuur ontvangen en aangesloten, en vandaag heb ik een bericht van u ontvangen waarin staat dat het internetpakket klaar is en dat ik het kan gebruiken. Ik heb de verbindingen gecontroleerd en gecontroleerd, ze zijn allemaal correct geactiveerd, de router werkt, maar zonder een verbinding met internet, de aan / uit-knop licht rood op, de knop Draadloos en tv lichten groen op
Zoals de titel zegt heb ik sinds enkele dagen vaak last van een lage internetsnelheid. De snelheid word dan niet meer dan 1 mb. Hoe kan dit? Normaal haal ik altijd het hoogst mogelijke.
Sinds vannacht kunnen al onze apparaten (laptops en telefoons) geen verbinding krijgen met ons eigen Wifi-netwerk. Vaste lijn is ook dood. Na 2x opnieuw starten van modem heb ik het teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dat hielp vorige week, maar nu niet. Op elk apparaat komt: kan geen verbinding met netwerk maken. Netwerk is wel zichtbaar in lijst beschikbare netwerken. Lampje power en wifi branden; lampje bellen niet. Wie helpt me verder? Thanks!
Heb ineens geen internet en tv meer
Heb ineens geenbtv en internet meer en baal ervan dat ik niet kan bellen
Hallo, Ik zit al enkele uren met extreem slecht internet en geen tv. Dit is al een paar keer gebeurd deze week en dan was het ongeveer na een uur spontaan weer goed, maar nu duurt het wel érg lang. Klantenservice is niet bereikbaar op zondag.. wat kan ik nog doen?
I had to leave the Netherlands in September. I sold my apartment and left the Netherlands the same day towards the end of September. I called Tele2 to cancel my TV and Internet service a few weeks before I left. They told me that since I was leaving the country, that I would be allowed out of my one-year contract and that they would send me a box to return my Tele2 cable modem and TV box. I promptly returned my Tele2 cable modem and TV box. I got charged for the entire month of September. I then got a small bill for a few days at the beginning of October, when Tele2 had repeatedly told me my service would end. Fine. Now in November, I just got another bill for November! Tele2 is now going back on their word that my service would stop in early October and is charging me for November. I do not live in the Netherlands anymore. I have not had an apartment there since September. I have not had the Tele2 equipment to receive TV or Internet since I mailed them back to Tele2 in Septem
Afgelopen woensdag gebeld. Bleek dat de kpn in de wijkkast kabeltjes had omgedraaid. Zou maximaal 48 uur voordat het verholpen was. Het is nu zaterdag en heb nog steeds geen internet thuis. Ben nu wel bijna door mijn mobiele internet van kpn heen. Wie gaat dit allemaal betalen.
Fo more than a week the internet at home is disconecting 3 or more times per day. With red Power and WAN lights in the router. In the router. And it does not reconnect for 5 minutes. This is really annoying.The chatbot is useless. It is just there to make you spend time and tell you at the end that You have to call by phone.
Hallo allemaal, Wij krijgen bij het uitvoeren van een zoekopdracht via Google regelmatig onderstaande melding:“Onze systemen hebben ongebruikelijk verkeer van uw computernetwerk vastgesteld. Op deze pagina wordt gecontroleerd of de verzoeken daadwerkelijk door u worden verzonden en niet door een robot."Pas na het voltooien van een ‘reCAPTCHA’ kan de zoekopdracht worden voltooid.Als ik verbinding maak met een ander netwerk krijg ik deze melding niet. Alleen via het modem van Tele2. Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen? We hebben het modem al een keer gereset en een virusscan gedaan op onze apparaten (computers, laptops en telefoons), maar het gebeurt nog steeds. We maken ook geen gebruik van VPNs. Zou iemand ons hierbij kunnen helpen? Ik hoor graag van jullie, Met vriendelijke groet, AB27
op modem lampjes Lan1 en 3 en Wlan branden, dsl blinkt internet geen lampje.geen verbinding internet. Wat te doen? Verschillende keren restart/ reset doorgevoerd. Waarschijnlijk Reset vanuit centrale nodig
hoi, ik heb vaak met jullie gebeld en wij kunnen niet meer als 25 MBPS krijgen en nu is dat 33/34 mbps hoe werkt dit ?jullie zijden altijd dat wij tever van de server afwonen hoe kan dat nu sneller zijn?? mvg laurens (ben blij dat het nu sneller is!)
goede dag ik heb een vraag ik doe namelijk veel downloaden alleen ik krijg nooit de voledige snelheid van me intetnet 50mb download 50 mb upload maar ik download maar met 1 tot 6 mb kan iemand mij hier mee helpen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.