beantwoord

Internet & TV abonnement wijzigen

  • 7 January 2021
  • 2 reacties
  • 118 x bekeken

Ik wilde weten wat de kosten zouden zijn als ik eventueel mijn abonnement wil wijzigen. 

Ik heb nu volgens mijn gegevens Internet Basis en TV, alleen de snelheid die ik op dit moment heb ligt hoger dan wat voorheen bij Basis te krijgen was. Nu kan ik dit blijkbaar niet meer bij Tele2 doen maar wordt ik verwezen naar de T-Mobile site. 

1. Ik kom daar niet in want mijn inlog gegevens werken niet.

2. Uit wat ik daar opmaak moet ik dus een nieuw abo aanvragen en ben ik dus EN meer per maand kwijt voor hetzelfde EN ik krijg er ook weer aansluitkosten bij… wat is dat voor raars? Als bestaande Tele2  klant verwacht ik dat ik bij een eventuele wijziging dit gewoon kosteloos moet kunnen doen en niet dat ik voor een zelfde abo al meer moet gaan betalen.

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 8 January 2021, 09:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Je kunt natuurlijk gewoon je abonnement behouden. Als je er echter voor wil kiezen om een ander abonnement te nemen, dan kan dat niet bij het Tele2 merk, maar wel bij T-Mobile. Omdat je dan in andere systemen wordt aangemaakt en de techniek van de verbinding anders is, gelden er ook aansluitkosten. Misschien is een coulance mogelijk voor de aansluitkosten. Je gegevens van Tele2 werken inderdaad niet voor de T-Mobile systemen, zoals gezegd ben je voor het T-Mobile merk een nieuwe klant.

Reputatie 5

Hi Slurpie, welkom op onze Community! Goed dat je dit aangeeft. Vanaf 28 december 2020 worden nieuwe klanten doorverwezen naar T-Mobile. Dit betekent dat wij geen geen Thuis abonnementen meer aanbieden. Maar voor bestaande Tele2 klanten die iets willen wijzigen aan hun thuis-abonnement verandert er niets. Voor jou dus ook niet! In dit topic lees je meer terug over dit onderwerp. 

Het is daarom belangrijk dat jij toegang kunt krijgen tot je MijnTele2. Wat krijg je precies voor melding te zien als je wilt inloggen? Wil je toch gelijk iets wijzigen, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega’s van de klantenservice. Zij zijn te bereiken op 020-754 4444 van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.