Nieuws

Nieuwe Tele2 Thuis klanten per 28 december naar T-Mobile Thuis

  • 14 December 2020
  • 0 reacties
  • 397 x bekeken
Nieuwe Tele2 Thuis klanten per 28 december naar T-Mobile Thuis
Reputatie 6
Badge +2

Ik hoor je denken: “Oh nee, wat nu?!”. Geen zorgen we leggen je in dit topic alles uit! Of je nu op dit moment al een abonnement van Tele2 Thuis hebt of juist van plan was om Tele2 Thuis aan te vragen. Everything you need to know vind je hier!

Vanaf wanneer stopt de verkoop?

Zoals waarschijnlijk duidelijk was gaan we stoppen met het verkopen van nieuwe abonnementen voor Tele2 Thuis. We stoppen hiermee vanaf 28 december 2020. Wel kun je een thuis abonnement afsluiten bij https://www.tele2.nl/mobiel/fusie-tele2-t-mobile

 

Waarom stopt Tele2 Thuis met de verkoop van abonnementen?

Tele2 en T-Mobile bundelen de krachten en voegen het beste van de twee netwerken samen. T-Mobile beschikt over een eigen glasvezelnetwerk en samen kunnen we heel Nederland voorzien van snel en voordelig internet. We kunnen nieuwe internetklanten het beste bedienen met één merk: T-Mobile Netherlands B.V. Het T-Mobile Thuis aanbod is nog uitgebreider en biedt onze klanten nog meer voordelen dan Tele2 Thuis, waaronder nog sneller internet, extra pakketten en combinatievoordeel krijgen.


Wat verandert er voor mij als bestaande klant?

Geen zorgen, wanneer je al een abonnement bij Tele2 Thuis hebt dan verandert er helemaal niets! Jij kunt gewoon gebruik blijven van jouw diensten en natuurlijk onze service.


Ik wil een nieuw abonnement afsluiten, wat nu?

Super leuk dat je je wil aansluiten bij onze familie! Bij de Tele2-familie is dit alleen niet meer mogelijk vanaf 28 december 2020. Wel kun je een thuis abonnement afsluiten bij T-Mobile Thuis! Je kunt hiervoor als vanouds bellen naar 0800-1602. Onze sales helden staan dan direct voor je klaar!


Waar kan ik terecht met mijn vragen over mijn bestaande Tele2 Thuis abonnement?

Je kunt ons nog steeds op de manieren bereiken die je van ons gewend bent! Stel je vraag hier op de Community, via Facebook of via Twitter. Uiteraard kun je ons ook telefonisch bereiken voor al je vragen! Dit kun je doen via dit telefoonnummer: 020- 754 4444.


Kan ik nog wel een mobiel abonnement afsluiten bij Tele2?

Ja, natuurlijk! We ontvangen je graag met open armen om je aan te sluiten bij onze Tele2-familie! Mobiele abonnementen hebben we volop dus de keuze is reuze.

 

Welke voordelen zitten hier voor mij als nieuwe klant aan?

Jouw T-Mobile abonnement kun je helemaal zelf samen stellen én maandelijks aanpassen! Super chill, toch?! Maandelijks kun je je internetsnelheid verhogen en verlagen, extra tv-pakketten aan en uit zetten en je wifinetwerk uitbreiden met WiFi-Plus. Dit alles kan ik jouw eigen Mijn T-Mobile omgeving!

Ook aan het nieuwe TV kijken van T-Mobile zitten voordelen. Je kunt met vernieuwde digitale TV al je vertrouwde programma’s kijken en dit op een moment wanneer je jou uitkomt. Door de optie “Begin Gemist” start jij met jouw favo tv-show wanneer jij wil. Even snel wat te drinken pakken? Geen probleem, zet gewoon je TV op pauze! Daarnaast kun je tot 7 dagen terugkijken en heb je gratis Fox Sports 1.

 

Kan ik nu ook gebruik maken van het glasvezelnetwerk?

Tele2 biedt geen glasvezel aan. T-Mobile daarentegen pakt stevig door bij de verdere aanleg van het glasvezelnetwerk. Daardoor krijgen minstens 2 miljoen huishoudens toegang tot een supersnelle glasvezelverbinding. Dat betekent meer keuzemogelijkheden voor jou bij het vinden van hoogwaardig internet tegen concurrerende prijzen.

 

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel ‘m dan hier op onze Community. We staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden!

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.