De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Ik zou graag mijn 20mbps internetabonnement willen verhogen, ik heb een alles één abonnement, met light internet, bellen, en 2 tv ontvangers met opnemen van tele 2. ik heb echter de eerste maanden het light pakket gehad maar dit is toch te langzaam, en na lang twijfelen toch besloten liever wat meer te betalen voor meer snelheid, ik haal 10mbps gemiddeld en met wifi 3mbps gemiddeld.Kan amper youtube kijken als de tv ook nog aanstaat, dus ik probeer het aan te passen mijn mijn tele2 maar ik kom er niet uit, ik wordt telkens naar tmobile verwezen maar ik heb niks met tmobile te maken.Zou iemand het dan kunnen regelen, en wat zijn de kosten ?dit is bij het afsluiten mij toegezegd dat dit altijd mogelijk is, en staat ook op de site :
Sinds ochtend is er geen internet. Het rode lampje "internet" brandt aan. Kabels gecontroleerd, 2 keer 2 min zonder strom, 2 keer resetten. Helpt niets. Hoe verder?
Nu tele2 geen thuis abbonementen meer verkoopt,Wat gaat er in de toekomst gebeuren? wordt dit uiteindelijk stop gezet? ben net klant sinds november namelijk. (en ook dit lijkt een beetje de kant op te gaan wat er met telfort gebeurde en verdween in kpn en stilltetjes ook opgeslokt wordt door de grote bedrijven, dit geval tmobile)En wat ik ook raar vind, ik wou ook tele2 mobiel nemen en zo alles goedkoop te combineren, ik kan als tele2 thuis klant geen combivoordeel krijgen als ik ook tele2 mobiel zou nemen, enkel als ik tmobile thuis neem?!. dus ik moet overstappen naar een ander merk, wat niet kan omdat ik een jaarcontract heballes bij tele2, geen voordeel >tmobile en tele2 wel…Toch jammer dat tmobile meer wordt gepromoot als tele2 zelf, als ik graag tmobile wou had ik daar meteen wel heen gegaan.
Hi there!My internet connection gets lost every 30-60 minutes for a couple of minutes ( 3-5 mins ) for the past two months already. It’s red led lights during disconnection. I've tried everything from FAQ.It’s annoying, especially during zoom meetings.When the connection gets back, everything is working perfectly. What should I do? Thank you.
Nooit meer tele2, ik zeg morgen al mijn abonnementen op. Internet stopt al 2weken Achterelkaar om 00:00 voor een uur. Internet is super slecht. Tele2 neemt klanten niet serieus onzin bedrijf.
Crosspost van GHOST PRT record door migratie Tele2 naar T-Mobile | T-Mobile Community (t-mobile.nl) Als gevolg van de overname van Tele2 door T-Mobile is mijn IP adres veranderd.was eerder: 87.209.241.3 (vast!)is nu: aangepast door moderator i.v.m. privacy (dynamisch, is mij verteld) Alleen is het PTR record in de reverse zone niet aangepast bij de migratie. Er hangt dus nu een ghost record en dat vinden spam filters niet leuk.A ns4.versatel.net 62.58.126.130 (T-mobile Netherlands bv. AS13127)PTR aangepast door auteur i.v.m. privacy (T-mobile Netherlands bv. AS13127) aangepast door auteur i.v.m. privacy Het vaste IP en PTR record in jaren geleden als onderdeel van de hosting door InterNLnet ingesteld, quote: “door de unix mensen”. Nu heb ik net vier uur lang aan de lijn gehangen met diverse mensen van de helpdesk, zowel 1e als 2e lijn, maar - een P T R R E C O R D zegt u? - komt niet in hun beslisboom voor. Er werd mij geadviseerd hier een post te doen, omdat er hier mensen zijn die co
Sinds een week steeds meer storingen met de internetverbinding. Na een jaar van probleemloos thuis werken met vier mensen, stoort sinds een week de internetverbinding. De pc’s in huis zijn bekabeld aangesloten op de modem/router. Sinds een week valt de connectie van een van onze gezinsleden met haar werkgever steeds weg, zwarte pagina. Komt dan meestal vanzelf terug, maar af en toe ligt de verbinding er helemaal uit. Ook de video afspraken geven de afgelopen week een slechte verbinding aan, hoor ik van de andere deelnemers, waarbij ik steeds vaker geen beeld heb van de andere deelnemers. Tot vorige week donderdagavond (25 maart 2021) hadden we nooit problemen en heb ik vaak onze stabiele verbinding genoemd tegen anderen.
Voor de tweede keer in relatief korte tijd word ik plotseling geconfronteerd met een wijziging van mijn IP adres.Omdat mijn IP adres wordt gebruikt voor toegang tot enkele toepassingen, is dat heel lastig. Zeker als je het niet van te voren weet.Een vorige keer heb ik dit ook gemeld.
Hallo, wat te doen:Ik wil het internet thuis overzetten naar mijn man - Zakelijk internet.En daarna:Schakel over naar internet van 1.05. naar een ander woonadres.
Ik heb al enkele weken last van traag en instabiel internet. Ook het tv signaal (dat via wifi adapters gaat) is instabiel. Blijft om de zoveel minuten hangen. Tot voor kort heeft het twee jaar lang perfect gewerkt en nu blijft het beeld hangen. Ook bij ZOOM enzo is het beeld traag en blijft hangen. Of dat met kabelverbinding ook zo is weet ik niet, want doe alles op wifi. Wat kan er aan de hand zijn? Heb net de kanalen aangepast, maar ze stonden al op rustige kanalen. Heb nu op lege kanalen gezet en nog steeds blijft het gebeuren. Wat te doen?
Om op zolder betere WiFi te ontvangen heb ik een TP-Link EAP225 AC1350 access point via Cat kabel in TG789bvn modem/router via PoE adapter gekoppeld. Deze EAP zend inderdaad uit op 2.4GHz en 5GHz (zie ik op mobiel en laptop), maar ik krijg geen contact met apparaat (omdat deze geen IP krijgt lijkt oorzaak). Welk vast IP adres kan ik kiezen om dit wel te bereiken? Ik ben vast niet de eerste die WiFi signaal wil versterken achter Tele2 modem/router, zonder extra modem te installeren.. leek Plug&Play, maar helaas lukt het me niet. Heb dit Forum en Forum op TP-Link doorgeworsteld, maar kom bv wel suggestie in Tele2 forum tegen om “technicolor zou je als je ingelogd bent in het modem het internet netwerk ip kunnen aanpassen. Dit doe je door het volgende te doen: 1. Log in het modem. 2. Ga naar home network 3. Klik Interfaces 4. Klik op LocalNetwork (in het blauw) 5. Klik op configure”: maar dat kan ik niet (zie alleen overview, geen configure, dus Tele2 heeft dat uitgezet?). Help!
Goedenavond, Binnenkort krijg ik via KPN een glasvezelaansluiting (krijg daar nog bericht van), wat moet ik doen voordat dit is aangelegd?
Hallo,ik heb heel vaak slechte bereik voor mijn wifi. Het valt zomaar weg. Nu zit ik met een probleem want wat ik ook doe krijg ik geen verbinding. Ik heb alles uitgeprobeerd. Ik wilde het zojuist nog versterken via de link, maar dat lukt dus ook niet. Waarom valt de wifi zo vaak weg. Ik betaal maandelijks maar heb niet elke dag wifi bereik. Dit kan toch niet?
Dat is gek vaak gebeurt in de weekenden geen internet!! En kom je niet ergens terecht 🤷🏻♂️👎
Hallo,mijn internet valt regelmatig geheel weg (zowel wifi als kabel). Ik heb hier al tig keer voor aan de lijn gehangen met de klantenservice, er is een monteur langs geweest en ik heb al 3 modems gehad. Maar het probleem blijft. Het duurt me te lang en er wordt te weinig actie ondernomen. Wat me frustreert is dat ik nergens een klacht kwijt kan. Dus ik wil graag weten waar ik officieel een klacht in kan dienen. vriendelijke groet, Femke
Now that Tele2 and T-mobile have merged, I was wondering whether there is an option to upgrade my tele2 internet to T-mobile. I have a light package of Tele2 internet and I found it frustrating because it's so unreliable these days. In the past, it was possible to upgrade the speed with extra price. I see that it was not possible anymore. Instead, new customers are directed to order internet from T-mobile. So, my questions are: do I have an option to upgrade the speed? Or this is not necessary because maybe the Tele2 network is migrated into T-mobile?
HalloDe afgelopen 12 jaar ben ik al klant bij tele2 en al die tijd had ik een statisch IP, in deze 12 jaar is mijn IP nooit veranderd maar sinds een aantal weken gebeurt dit ineens wel.Dit zorgt voor een groot aantal problemen want hierdoor kan ik elke keer niet meer bij de servers en diensten van mijn werk.Ook zorgt het ervoor dat mijn verbinding ineens verbroken wordt waardoor ik enkele minuten geen verbinding meer heb en is ook mijn telefonie wanneer dit gebeurt helemaal weg.Hierdoor kan ik onze klanten geen directe support meer leveren omdat ik ook niet meer bij hun servers kan komen en zijn een groot aantal diensten die ik afneem direct verbonden aan mijn IP welke dus ook niet meer beschikbaar zijn nu.Sommige diensten welke IP veranderingen niet gelijk uitvoeren of uit kunnen voeren zijn niet altijd tijdig up to date waardoor mijn IP soms alweer veranderd is voordat zij up to date zijn.Ik weet niet waarom dit nu ineens veranderd is maar ik wil graag verzoeken om mij weer van een
Hallo.Mijn modem doet het niet meer heb al van alles geprobeerd maar doet niks
Vraag aan Tele2 forum en Tele2 Gebruikersgroep 10 februari 2021 In heb mijn internet, vaste telefonie en mobiele telefoon bij Tele2. Mijn TV zit bij Ziggo. Internet en TV zijn bekabeld, en dat wil ik graag zo houden.De bekabeling van de TV is doorgetrokken naar een tweede toestel aan de andere kant van het huis, maar daarbij moet ik wat kabels anders aansluiten, elke keer als ik de tweede TV gebruik.Het werkt, maar het is niet ideaal. Mijn beslissing was om eindelijk alles bij Tele2 onder te brengen, omdat ik een zonnet email adres heb, dat (nog) door Tele2 ondersteund wordt. Mijn keuze was om de TV te verhuizen naar Tele2 in een all-in-one pakket.Het blijkt dat dat niet mogelijk is.Per 28 december 2020 is deze optie afgesloten, volgens informatie van internet.Voor een all-in-one pakket moet ik met alles naar T-mobile, met als consequentie het verlies van mijn zonnet email adres. Klopt mijn conclusie dat ik met mijn huidige apparaten en email niet bij Tele2 kan blijven, als ik ook de T
Ik heb sinds gisteren geen internet meer. De klantenservice vertelde me gisteren dat ze een storing hebben gezien en zullen worden verholfen. Maar het werkt nog steeds niet
Ik heb sinds vanmorgen het probleem dat steeds mijn internet en bellen steeds met tussenpozen uitvalt.De power en wifi lampjes op mijn modem blijven branden, maar het internet en het bellen lampje gaan dan helemaal uit. Deze blijven dan zo'n 10 seconden uit, dan flits het internet lampje een fractie van seconde rood en dan groen, en 3 seconden later is ook het bellen lampje weer groen. Dit is vanmorgen nu zo'n 20-30 keer gebeurd, soms is het een half uurtje goed, soms maar een paar minuten voordat het weer gebeurt. Modem reset is gedaan en bekabeling gecontroleerd. Kan iemand van tele2 een blik werpen? Bellen is ondoenlijk omdat de telefoon ook steeds mee uitvalt.
Hallo.ik woon in Nijverdal, Roemer Visscherstraat 11. Is hier een storing bekend? Heb geen internet.groeten,Firdovsi
Sinds een uur of 2 geen internet meer in Noordwijk(erhout). Modem zegt: concentrator not reached. Is er een storing bekend?
Ik zou per morgen overstappen naar een andere provider (ook door jullie bevestigd op 8 februari 2021) maar heb sinds gister al geen internet en TV meer. Als ik (met veel moeite) inlog op de mijntele2-omgeving zie ik opeens einddatum 6-2-2021 staan...Graag zo spoedig mogelijk weer aansluiten en pas morgen of later afsluiten.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.