Skip to main content
beantwoord

Internet.opzeggen


Hallo, wat te doen:
Ik wil het internet thuis overzetten naar mijn man - Zakelijk internet.
En daarna:
Schakel over naar internet van 1.05. naar een ander woonadres.

Beste antwoord door eric

Als je een internet lijn wil opzeggen, dan bel je morgen even de klantenservice. (020-754 4444).

Op het nieuwe adres kun je dan een nieuwe lijn aanvragen. Tele2 verkoopt geen nieuwe lijnen meer maar verwijst naar t-mobile voor een vergelijkbaar aanbod.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 1 april 2021

Hoi @evasteinfelde 

 

Je vraag is best lastig te lezen.

  1. Wat is de huidige situatie? Denk aan, wat is het type aansluiting (DSL of GLAS), is het een zakelijk of consumenten Tele2 abonnement, op welk bedrijf/naam staat de aansluiting, hoe lang zit deze aansluiting nog in contract?
  2. Wat is de nieuwe situatie?  Je zegt iets van een naamswijziging en een verhuizing? Denk aan wat wil je op het huidige adres en wat op het nieuwe/andere?

 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 1 april 2021

Dit is een consumentenabonnement van Tele2 op de naam Eva Steinfelde.  
Ik wil thuis internet omschakelen naar het zakelijke van mijn man.  En naar een ander adres.  Schakel het huidige adres uit vanaf 1.05.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 1 april 2021

Als je een internet lijn wil opzeggen, dan bel je morgen even de klantenservice. (020-754 4444).

Op het nieuwe adres kun je dan een nieuwe lijn aanvragen. Tele2 verkoopt geen nieuwe lijnen meer maar verwijst naar t-mobile voor een vergelijkbaar aanbod.