Ik heb sinds gisteren geen internet meer. De klantenservice vertelde me gisteren dat ze een storing hebben gezien en zullen worden verholfen.
Maar het werkt nog steeds niet
Ik heb sinds gisteren geen internet meer. De klantenservice vertelde me gisteren dat ze een storing hebben gezien en zullen worden verholfen.
Maar het werkt nog steeds niet
Zit je in de buurt van deze storing? Reset dan je modem eens.
Als de klantenservice jou heeft aangegeven dat het een storing buitenshuis is, dan moet eerst KPN naar de wijkcentrale en die doen dat mogelijk niet op zondag.
Hallo
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen zodat je zo snel mogelijk weer online bent.
Pipo heeft je al een eind weg geholpen, thanks! Je moet natuurlijk zo snel mogelijk weer online zijn, dus ik heb hier een aantal tips die je makkelijk zelf kan uitvoeren.. Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je modem zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Hier op onze Community staan enkele hulpmiddelen om jouw vaste internet weer werkend te krijgen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725
Als het niet helpt dan hoor ik graag van je welke stappen je hebt uitgevoerd. Zo kan ik mijn onderzoek goed en volledig uitvoeren. De Community staat voor je klaar!
Bedankt, de verbinding was er sinds zondagavond
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.