Skip to main content
beantwoord

slechte internet verbinding en valt vaak weg

  • 15 maart 2021
  • 6 reacties
  • 299 x bekeken

Hallo,

ik heb heel vaak slechte bereik voor mijn wifi. Het valt zomaar weg. Nu zit ik met een probleem want wat ik ook doe krijg ik geen verbinding. Ik heb alles uitgeprobeerd. Ik wilde het zojuist nog versterken  via de link, maar dat lukt dus ook niet. Waarom valt de wifi zo vaak weg. Ik betaal maandelijks maar heb niet elke dag wifi bereik. Dit kan toch niet? 
 

Beste antwoord door eric

Ok, maar dat heeft niets met WIFI te maken. Je internetverbinding doet het gewoon niet. Ook niet als je een PC via een kabel zou aansluiten. Mijn advies is dan om de klantenservice te bellen. Die kunnen een lijnmeting doen en eventueel een monteur aansturen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 15 maart 2021

Met wifi alleen door het modem kun je geen huis bedekken met een goed signaal.

Je kan e.e.a. proberen te verbeteren door bijvoorbeeld een ander wifi kanaal te kiezen, of je neemt de slimme wifi oplossing erbij. 


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 15 maart 2021

Het lukt dus niet om een ander kanaal te kiezen. De link doet het niet. Ik heb het via mijn laptop en telefoon geprobeerd, maar ik kom er niet op. 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 15 maart 2021

Je bedoelt dat je niet in je modem kan inloggen? Of dat je de webpagina met instructies niet ziet?

 


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 15 maart 2021

Ik kan niet inloggen het is een comtrend 2 modem


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 15 maart 2021

Dsl blijft knipperen en internet lampje staat uit 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2021

Ok, maar dat heeft niets met WIFI te maken. Je internetverbinding doet het gewoon niet. Ook niet als je een PC via een kabel zou aansluiten. Mijn advies is dan om de klantenservice te bellen. Die kunnen een lijnmeting doen en eventueel een monteur aansturen.