De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Al 2 dagen is programma gemist niet te bekijken op de tv. Sinds vrijdag worden de programma's van NPO1,2 en 3 niet meer aangevuld. Zeer vervelend. Wat is er aan de hand?
Sinds enige dagen zie ik nog een klein aanbod van gemiste uitzendingen van NPO 1,2 en 3, maar SBS6 bijvoorbeeld, is volkomen verdwenen. Hoezo abonnementhouders laten betalen voor Tele 2 uitzending gemist voor zeker 6 zenders en nu dat met de helft beperken zonder berichtgeving?Hoor graag de argumentatie van de aanbieder
Sinds vandaag kan ik alleen nl. 1,2 en 3 streamen naar apple tv. Bij elk andere zender de melding stream url fout. Resets al geprobeeerd.
Dit is een issue die ik de laatste dagelijks ervaar… je kijkt tv en random valt het beeld uit. Na talloze resetpogingen lukt het soms wel of niet om weer beeld te krijgen. Ik heb hier eerder meermaals over gebeld.. ja de internetverbinding is ok (onlangs aangevuld met extra hotspots in huis) .. ja de powerplugs zijn ok geinstalleerd.. ja alle kabels zijn ook ok en toch doet dit probleem zich steeds vaker voor. Wat ik nog niet heb geprobeerd is een nieuwe decoder.. mijn huidige is inmiddels zo’n 6 jaar oud.Tele2, hoe kunnen jullie ons normaal tv laten kijken?
Dit is een issue die ik de laatste dagelijks ervaar… je kijkt tv en random valt het beeld uit. Na talloze resetpogingen lukt het soms wel of niet om weer beeld te krijgen. Ik heb hier eerder meermaals over gebeld.. ja de internetverbinding is ok (onlangs aangevuld met extra hotspots in huis) .. ja de powerplugs zijn ok geinstalleerd.. ja alle kabels zijn ook ok en toch doet dit probleem zich steeds vaker voor. Wat ik nog niet heb geprobeerd is een nieuwe decoder.. mijn huidige is inmiddels zo’n 6 jaar oud.Tele2, hoe kunnen jullie ons normaal tv laten kijken?Zojuist met de klantenservice gesproken; ondanks dat dit al meerdere keren geprobeerd is, wordt er weer gevraagd te testen met een netwerkkabel tot de tv weer uitvalt.. .Hoe vaak moet mijn tv uitvallen?
Goedemorgen. Ik heb Interactieve TV met Opnemen, dit werkt allemaal perfect.Ik heb nog een oude Decoder van Tele2 Vision liggen, deze wil ik aansluiten opeen oude TV op zolder die alleen Scart aansluitingen heeft en dus geen HDMI. Ik heb de SMT-9010E met een UTP kabel aangesloten aan het ZTE Modem, maarkrijg nu steeds de foutmelding dat de goede Pagina niet gevonden kan worden.Blijkbaar mislukt het Updaten van de Firmware. Wordt dit nog wel ondersteunt ? Kan deze oude Decoder wel samenwerken met mijn ( nieuwe ) ZTE Modem ? Graag jullie adviezen / hulp bij dit vraagstuk.
Ik heb de tv app op mobiel gezet en omdat ik een film heb gekeken, miste ik een deel van een ander programma. Via de app wilde ik doorspoelen om het gedeelte te kunnen kijken wat ik had gemist. Ik heb alleen een keuze uit pauze of play klopt dat? Ik moest het gemiste programma's bekijken door middel van casting/screen mirror. Het programma speelt dan tegelijkertijd op mijn mobiel en op de tv. Op mijn tv speelt hij alleen veel minder scherp. Is er een andere manier om gemiste programma's op tv terug te kijken ? Je kunt de app niet op de tv zelf zetten? Ik hoop dat het anders kan, want ik vind het een achteruitgang ten opzichte van uitzending gemist zonder de app, maar met de ontvanger. Groeten, Debora
Ik gebuik al jaren de Tele2Tv App, deze draai ik op NOX, Android 7 en dat werkte altijd perfect op mijn pc. Echter sinds de nieuwe TV APP December 2021, werken Nederland 1 2 en 3 nog steeds prima , echter alle andere zenders geven Streamfout: Stream url-fout. Ik heb alles al geprobeerd, op nieuw geinstalleerd ook helpdesk gebeld. Ik baal hier enorm van omdat het op de vorige app prima werkte maarin de nieuwe Applijkt eriets mis te gaan. Heeft iemand een oplossing ?
In de tele2 app kun je bij bepaalde zenders programma's terugkijken.Dat kan door te drukken op de knop > afspelen.Maar dan gebeurt er niets. Kan iemand zeggen hoe ik de programma's kan terugkijken/ kan starten? Robbert
Ik heb alles nagelopen aan en uit gezet maar beeld blijft zwart ik kan dus wel programma's terug kijken maar als ik gewoon tv wil kijken krijg ik zwart beeldNu al 2 dagen zo!!
De app accepteert alleen complexe wachtwoorden. Als je wachtwoord voor je account (nog steeds) eenvoudig is, en je logt in op je net geïnstalleerde app, krijg je de melding dat je accountgegevens niet herkend worden, terwijl jij er wel mee kan inloggen op de website. De oplossing is om op de site je wachtwoord te wijzigen in een complex wachtwoord (hoofd/kleine letter, cijfer etc.). Daarna kan je ermee op de app inloggen.
Hallo,Afgelopen weken hapert m'n tv signaal weer regelmatig enige tijd of valt m'n tv signaal zelfs helemaal weg. Bijzonder irritant als je iets zit te kijken of hebt opgenomen waarvan later blijkt dat het een belangrijk deel mist!!!Ik heb er eerder berichten over gestuurd, uiteindelijk een nieuwe decoder gehad, er verandert niks.Naar een ander kanaal zappen helpt soms, vaak ook niet. Op dit moment krijg ik bv de melding "Er is iets fout gegaan bij het afspelen van dit kanaal. Probeer het later nog eens". Nu, na 10 minuten, start de tv weer, programma dat ik zat te kijken is inmiddels afgelopen.Ik heb inmiddels bijna 20 jaar Tele2 als provider maar ben er nu zó klaar mee.... Is er dan niemand bij Tele2 die hierop kan doorpakken ipv te vragen of de kabels goed zijn aangesloten?Dit is echt gekmakend, graag reactie
tv ontvanger blijkbaar stuk, tele2 gebelt nieuwe adapter ontvangen. niet de oplossing. weer bellen, er zou een nieuwe tv ontvanger opgestuurd worden. ± 2 weken verder, geen tv. weer bellen, er is iets fout gegaan zei men, ok...we sturen nogmaals de order door en u zal de tv ontvanger zo spoedig mogelijk ontvangen, tis nu 5-1 en nog steeds nog steeds niks. dat het 1x fout gaat ok, maar dan beloven het goed te maken en vervolgens weer verzaken geeft mij het gevoel dat tele2 niet echt serieus bezig is of niet weet waar ze mee bezig zijn. al jaren klant, maar alleen nieuwe klanten zijn belangrijk voor je gevoel...bagger. zit door mijn halve belbundel heen in december omdat ik 1,5 uur aan de lijn hang met tele2 bizar…..en nog niks opgelost...geen tv voor zon 2 maanden nu
Alweer vaak storing. 2 tv boxen en het modem gaan in storing. Beeld op beide tv's bevriest en wordt dan zwart. Tegelijkertijd valt ook internet weg.Dit gebeurt soms 10x per minuut en dan ineens gaat het weer goed. Modem en boxen gereset. Helpt geen donder. De kabels zijn ook vervangen door kabels van tele2. Ik heb deze klacht al vaker neergelegd.
Ik ben tevreden met mijn tele2 abonnementen. Behalve mijn recorder. Deze verstoord regelmatig mijn kijkplezier door te stoppen en ook de uitzending waar je naar kijkt uit te schakelen. Uiteindelijk moet je het kastje dan opnieuw opstarten en dan werkt het weer. Dit komt ca 3x per week voor. Dus was ik op zoek naar de mogelijkheid om de functie van opnemen via de cloud te bekijken. Tele2 heeft dat niet, maar wel het moederbedrijf T-Mobile. Als ik daar naar overstap dan ben ik mijn jarenlange en voor veel contacten bekende e-mail adres van tele2 kwijt. Dit valt niet over te zetten begrijp ik, dus is mijn vraag eigenlijk. Kan ik bij tele2 blijven met hetzelfde pakket als van t-Mobile? welke mogelijkheden zijn er?
Het wordt kouder en sneller donker. Wil je gezellige en spannende familiefilms kijken? Pak je deken er vliegensvlug bij, want wij hebben 2 gratis films die je niet mag missen! Een vroeg kerstcadeautje speciaal voor jou: twee leuke familiefilms. Vrijdag 17 t/m zondag 19 december staan ze voor jou en het hele gezin klaar in de Videoshop! Kruip snel onder je deken, vergeet de popcorn niet en geniet heerlijk van deze opwarmers voor de feestdagen! Check deze twee gratis films: De Piraten van HiernaastIn De Piraten van Hiernaast wordt het saaie kustplaatsje Zandwijk aan Zee op stelten gezet door de komst van de zwaardvechtende en rum-drinkende piratenfamilie Donderbus. Terwijl de suffe buurtbewoners de waakhaai en huis-octopus maar niets vinden, sluit de elfjarige Michiel, ondanks hun verschillen, vriendschap met de stoere piratenjongen Billy. Maar hij dreigt zijn nieuwe vriend te verliezen wanneer aartsvijand Knokige Krelis plots opduikt. Samen met hun buurmeisje Elizabeth gaan de jongens
Nu al voor de derde of vierde keer de decoder kapot, wtf....weer alle opnames weg. Maar wel gewoon betalen voor opnemen en pauzeren. raak behoorlijk gefrustreerd door Tele2
Afgelopen week valt de tv verbinding uit en moet ik door de stroom van de decoder te halen opnieuw opstarten. ik heb al maanden dat het geluid een fractie van een seconde weg is en dan doorgaat. enorm irritant
Goed nieuws: vanaf vrijdag 10 december tot en met maandag 13 december zijn alle zenders van Ziggo Sport Totaal gratis beschikbaar voor onze TV-gebruikers. Kijk vanaf morgen naar kanalen 160 tot en met 165 voor alle sportplezier! Alle zenders van Ziggo Sport Totaal worden opengezet, voor alle fans van de Formule 1 is dit natuurlijk heerlijk! Je kunt naast Racing, ook nog genieten van Select, Voetbal, Golf, Docu en Tennis. Aanstaand weekend barst de strijd los om de allerlaatste, felbegeerde GP te winnen. De apotheose van een bewogen, triomfantelijk én strijdbaar Formule 1 seizoen komt daarmee tot een eind. Gaat Max Verstappen met de titel aan de haal of pakt veteraan Lewis Hamilton zijn achtste wereldtitel? Genoeg redenen om die TV aan te zetten en mee te brullen met de uitzinnige racefans. Are you ready to roar?!Check hieronder ook meteen de programmering, zo heb je gelijk inzichtelijk wanneer je wat kunt verwachten en weet je precies hoe laat je voor de buis gekluisterd kunt zitten: V
5 redenen om de nieuwe Tele2 TV app te downloadenKijk je ogen uit! Hij is ein-de-lijk hier: de gloedjenieuwe Tele2 TV app. Vol vette, nieuwe functies en handige verbeteringen die tv-kijken op je smartphone of tablet nóg chiller maken. Check hier dé vijf redenen waarom je ‘m nu wilt downloaden. 1. Kijk je favo programma’s in HD-kwaliteitBye bye, korrelige beelden of vervelende haperingen. Met de nieuwe Tele2 TV app kijk je je favoriete programma’s altijd in topkwaliteit. Namelijk: in HD! Beelden hebben een hoge resolutie en zijn superscherp. Ook kleuren spatten zowat van je telefoonscherm af. 2. Overal in huis tv-kijken via de Tele2 TV appOok kun je tv-kijken in huis waar je maar wilt. Op de wc, op het balkon, op de trap, in bed, in bad of op de grond. Doordat je tv via je smartphone streamt, neem je een programma gewoon overal mee naartoe. Je hoeft alleen maar verbonden te zijn met je Tele2-wifinetwerk. 3. Cast in één klik een programma naar groot schermVia één klik in de app tover je
Vandaag voor het eerst in lange tijd Formule 1 niet live kunnen kijken op tv. Ik heb een Tele2 abonnement met Ziggo Sport Totaal als extra pakket. Altijd heb ik via de Ziggo Totaal Sport app in kunnen loggen via Tele2. Vandaag lukte dit echter niet. Ik krijg als ik op inloggen druk alle providers te zien. Als ik echter op Tele2 druk krijg ik alleen een wit scherm te zien. Ik heb mijn telefoon gecontroleerd op updates en ook de Ziggo Sport Totaal app. Alles was up to date. Als ik op andere providers druk krijg ik wel een inlogscherm te zien van deze providers, alleen die van Tele2 niet. Wat kan ik doen? Ik zag dat er ook een Ziggo Go app was voor het terugkijken van wedstrijden en dergelijke alleen deze vraagt dat om de inloggegevens van Ziggo. Ik neem aan dat je als Tele 2 gebruiker hier geen gebruik van kan maken? En zo ja, welke inlog gegevens gebruik je dan? De gebruikersnaam van Tele2 of heb je dan toch een ziggo account nodig? En heb je wel een ziggo account als je dus bij Tele2 z
Hey Tele2, Onze NLZIET app op onze Samsung smarttv speelt geen live tv meer af. Volgens de klantenservice van NLZIET is dit een probleem wat specifiek speelt voor klanten met een tele2 televisie abonnement. Is dit probleem bij jullie bekend, en zo ja, wanneer kunnen we een oplossing verwachten? Erg vervelend dit ;) Alvast bedankt! L
Hoi hoi,Zie al een paar dagen dat de tv-gids niet compleet is, zeker wanneer je naar een paar dagen later kijk. Is dit bekend? Zo ja, wat is de oplossing? Zo nee, graag een oplossing want ga einde van de week op vakantie en wil wat dingen programmeren. Mvg, Marianne
Houd jij van gadgets, ben je gek op alles wat te maken heeft met TV en weet jij hoe het beter kan? Dan zijn we op zoek naar jou! We zoeken namelijk testers voor de vernieuwde Tele2 TV app. We hebben slechts ruimte voor 100 testers dus wees er snel bij!Wij zijn heel benieuwd hoe jullie de nieuwe Tele2 TV app op Android en/of iOS ervaren en willen de komende periode de tijd nemen om deze met jullie te testen.AanmeldenAanmelden voor de test doe je via deze link. Je hoeft alleen je e-mailadres en Mijn Tele2 gebruikersnaam door te geven, daarna ontvang je binnen een aantal werkdagen een uitnodiging voor Testflight voor Apple of een uitnodiging voor Android op je Gmail adres. Meld je na het invullen van het formulier ook direct aan voor de ‘Friendly User Test Tele2 TV’ groep. Zodra je bent toegelaten tot het besloten testgedeelte, kan je daar je ervaringen en feedback delen met de andere testers en ons TV team! Aanmelden kan tot 15 november 2021.Voorwaarden voor deelname aan de Tele2 TV Tes
Vanmiddag contact gehad ivm kapotte decoder. Wordt een nieuwe opgestuurd maar zouden mij een mail sturen met een track en tracé voor de decoder , echter niets ontvangen. Hopelijk is alles wel goed gegaan , hebben nu geen tv.Kan iemand het nakijken ?Mvg Spierings
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.