beantwoord

tv valt regelmatig uit

  • 12 December 2021
  • 3 reacties
  • 148 x bekeken

Afgelopen week valt de tv verbinding uit en moet ik door de stroom van de decoder te halen opnieuw opstarten. ik heb al maanden dat het geluid een fractie van een seconde weg is en dan doorgaat. enorm irritant

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 29 December 2021, 08:39

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Hans,

Heb je ondertussen al contact gehad met de klantenservice? En heb je ook problemen met internet of alleen met de TV?

Nee heb nu nog geen contact gehad. ik heb nu in plaats van de decoder van de stroom te halen, de router even stroomloos gezet. tot nu toe nog geen uitval (afkloppen!),

wel blijft het euvel dat het geluid een fractie van een seconde uitvalt en dan weer doorgaat.

dat is al heel lang. ik denk dat het waarschijnlijk aan de decoder ligt, maar ja die is iets meer dan een jaar geleden vervangen om dat de oude stuk was.

de tv is ok want anders had deze bij het afspelen van b.v. een dvd klachten gegeven,

al met al ben ik eigenlijk niet zo blij met dit alles,

Reputatie 5
Badge +6

Hi Hans, ik hoop inmiddels dat deze problemen zijn verholpen! Mocht dit niet zo zijn, dan raad ik je aan om met de klantenservice contact op te nemen via de chat of de telefoon. Hoe je dit precies doet vind je op tele2.nl/klantenservice. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, kan je dit natuurlijk altijd laten weten via hier! 

Reageer