Aanmeldingen gesloten

Testers gezocht voor de nieuwe Tele2 TV app!

  • 1 November 2021
  • 7 reacties
  • 1228 x bekeken
Testers gezocht voor de nieuwe Tele2 TV app!
Reputatie 1

Houd jij van gadgets, ben je gek op alles wat te maken heeft met TV en weet jij hoe het beter kan? Dan zijn we op zoek naar jou! We zoeken namelijk testers voor de vernieuwde Tele2 TV app. We hebben slechts ruimte voor 100 testers dus wees er snel bij!


Wij zijn heel benieuwd hoe jullie de nieuwe Tele2 TV app op Android en/of iOS ervaren en willen de komende periode de tijd nemen om deze met jullie te testen.

Aanmelden

  1. Aanmelden voor de test doe je via deze link. Je hoeft alleen je e-mailadres en Mijn Tele2 gebruikersnaam door te geven, daarna ontvang je binnen een aantal werkdagen een uitnodiging voor Testflight voor Apple of een uitnodiging voor Android op je Gmail adres.
  2. Meld je na het invullen van het formulier ook direct aan voor de ‘Friendly User Test Tele2 TV’ groep. Zodra je bent toegelaten tot het besloten testgedeelte, kan je daar je ervaringen en feedback delen met de andere testers en ons TV team!
  3. Aanmelden kan tot 15 november 2021.


Voorwaarden voor deelname aan de Tele2 TV Test

  • Je bent klant bij Tele2 (vast internet) en hebt een TV-abonnement.
  • Je hebt een Android toestel met Android 7.0 of nieuwer en / of je hebt een iPhone met iOS 11 of nieuwer of een iPad met iOS 13 of nieuwer.
  • Voor het aanmelden heb je alleen je MijnTele2 gebruikersnaam en een e-mailadres nodig (voor Android moet dit het Gmail adres zijn dat je wil gebruiken om in te loggen op je apparaten). Deze gegevens worden alleen gebruikt voor het testen.
  • Je bent bereid de nieuwe Tele2 TV app te installeren via de Google Playstore en/of Testflight van Apple.

 

Belangrijk om te weten 

  • Ondersteuning van deze test is alleen mogelijk via het besloten testforum op de Community. Onze telefonische klantenservice zal je dus niet kunnen helpen bij vragen specifiek over de Tele2 TV test. Uiteraard kan je hier wél gewoon terecht voor vragen over je gebruikelijke abonnement.
  • Indien je wilt stoppen met deelname aan de test, dan kan je dit aangeven via onze Community.
  • Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar (Op=Op). Indien er teveel aanmeldingen zijn zullen we op volgorde van aanmelding de plekken toekennen.
  • De content van Film1 is niet beschikbaar en films huren in de Videotheek kan uitsluitend via een Tele2 TV-ontvanger (tegen de normale tarieven).
  • Onder ‘Kids’ vind je op moment alleen een filmklassieker uit de jaren ’80 en diverse leuke afleveringen van Garfield 😊
  • Ervaar je problemen met streamen? Overdag werken we soms aan ons platform… dus check dan even of het in de avond nog steeds het geval is.


Features Tele2 TV test app

  • Streams in HD-kwaliteit
  • Ondersteuning voor Apple Airplay
  • Ondersteuning voor Google Cast
  • Werkt alleen via Wifi van Tele2


Alvast hartelijk dank voor jouw deelname! Mocht je tussentijds al vragen of opmerkingen hebben, laat het dan zeker weten in dit topic.


7 reacties

Reputatie 6

Nice!

Kom maar door met die aanmeldingen :grin:

Leuk! 😃 Had ik niet verwacht nu tele2 geen thuisabbonementen meer verkoopt en geen doel meet heeft klanten vast te houden voor thuis lijkt me, en dis niks meer investeert

zijn jullie nog meer updates van plan op ander gebied binnen de thuis abonnementen of was dit het?😅

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @j-v , wat voor wensen heb jij nog?

Hoi @j-v , wat voor wensen heb jij nog?


Alles werkt gelukkig al een jaar sinds ik klant ben goed, enige gekke is is dat ik geen forum account kan maken met mijn tele2 mailadres ik krijg maar geen activatie link binnen, op mijn oude kpnmail adres daartegen wel dus via die mail kon ik alleen een tele2 forum account maken,

verder,zelfs de oude gebruikte/refurbished decoders voor de tv werken prima en snel waar in in het begin toen ik de binnen kreeg dat niet verwachte, (dat zag ik bij een andere grote provider wel anders, daar werden ze heel snel traag na paar jaar) Komen er nog updates voor kwa o.a interface/functies? nieuwe hardware zoals een nieuw model tv ontvanger zie ik niet meer gebeuren bij tele2 net zoals een modem nu tele2 geen thuis abonnementen verkoopt, lijkt me de focus ook van de thuis abonnees af te gaan? En uiteindelijk overgezet gaan worden naar tmobile (wat me een logisch scenario lijkt, maar ik stiekem niet hoop ;)

 

enige wens die ik had, maar dat ik denk ik technisch niet mogelijk met de huidige decoders, is op afstand (via de tele2 TV app) een opname inplannen, soms ben ik niet thuis en vergat ik een opname in te plannen, bij andere providers kan dit weer wel, maar daar is het dan weer opnemen in de cloud, met de tele2 decoders op de harde schijf van de decoder zelf natuurlijk, maar zou wel tof zijn als je dit met de app toch een signaal naar de decoder kunt sturen om een programma uit de gids nog op te nemen als je niet thuis bent.

 

 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi @j-v , wat voor wensen heb jij nog?


Alles werkt gelukkig al een jaar sinds ik klant ben goed, enige gekke is is dat ik geen forum account kan maken met mijn tele2 mailadres ik krijg maar geen activatie link binnen, op mijn oude kpnmail adres daartegen wel dus via die mail kon ik alleen een tele2 forum account maken,

verder,zelfs de oude gebruikte/refurbished decoders voor de tv werken prima en snel waar in in het begin toen ik de binnen kreeg dat niet verwachte, (dat zag ik bij een andere grote provider wel anders, daar werden ze heel snel traag na paar jaar) Komen er nog updates voor kwa o.a interface/functies? nieuwe hardware zoals een nieuw model tv ontvanger zie ik niet meer gebeuren bij tele2 net zoals een modem nu tele2 geen thuis abonnementen verkoopt, lijkt me de focus ook van de thuis abonnees af te gaan? En uiteindelijk overgezet gaan worden naar tmobile (wat me een logisch scenario lijkt, maar ik stiekem niet hoop ;)

 

enige wens die ik had, maar dat ik denk ik technisch niet mogelijk met de huidige decoders, is op afstand (via de tele2 TV app) een opname inplannen, soms ben ik niet thuis en vergat ik een opname in te plannen, bij andere providers kan dit weer wel, maar daar is het dan weer opnemen in de cloud, met de tele2 decoders op de harde schijf van de decoder zelf natuurlijk, maar zou wel tof zijn als je dit met de app toch een signaal naar de decoder kunt sturen om een programma uit de gids nog op te nemen als je niet thuis bent.

 

 

Als het goed is kan je dat eerdere forumaccount nu gebruiken (als je wilt).

Voor nu zijn er nog geen plannen bekend voor nieuwe decoders of veranderingen hieraan, maar ik zou het niet uitsluiten, je weet maar nooit!

Onze focus ligt inderdaad meer op mobiel, maar dat betekent niet dat thuisklanten vergeten worden. Gelukkig heb je al ons nieuwste modem (ZTE), maar klanten die nog ADSL hebben bijvoorbeeld, kunnen gewoon nog upgraden naar VDSL binnen Tele2 en dan word hun oude modem vervangen voor een ZTE.

En het over MOETEN naar T-Mobile zal vast ooit in de toekomst gaan gebeuren (aanname), maar hier zou ik me de komende jaren niet druk om maken. Ook hier is nog niks over bekend en een provider moet dit natuurlijk ver van te voren aankondigen voordat klanten verplicht over moeten. Toen analoge telefonie eruit ging hebben we dit volgens mij ook een half jaar van tevoren aangekondigd, terwijl deze klantengroep veel kleiner is dan Tele2 thuis.

Leuk idee met de opnames en decoders, maar ik denk inderdaad dat dat een lastige technische opgave word om dat te integreren, maar de ontwikkelaars lezen dit waarschijnlijk ook, dus wie weet!

Hoi

 

Ik kan de Android versie van test tv app niet installerren.

Krijg melding niet gevonden...  opnieuw proberen?

Grt Teunis

Reputatie 6
Badge +7

Je kan deze vraag het beste stellen in de privegroep (stap 2 bij aanmelden)

Hier staat tevens een link om de app te downloaden

Reageer