Skip to main content

Nu al voor de derde of vierde keer de decoder kapot, wtf....weer alle opnames weg. Maar wel gewoon betalen voor opnemen en pauzeren. raak behoorlijk gefrustreerd door Tele2 

Hey @k.reiken je moet natuurlijk gewoon een goed werkende decoder hebben, zonder dat je opnames verdwijnen. Ik zou je hier heel graag mee helpen, echter heb ik niet de mogelijkheid om een monteur langs te sturen of de decoder te vervangen.

Wellicht dat @Floor109 iets voor je kan betekenen, maar hij is erg druk en helpt hier in zijn vrije tijd, dus daar zou je op kunnen wachten tot hij er is of je kunt contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen ook een monteur langssturen of het modem vervangen. Je kunt ze bereiken op 020-7544444.

Laat je het ons weten als het is gelukt? :smile:


@Marciano van Tele2, het is niet dat de opnames verdwijnen, maar als de decoder stuk is, krijg ik een vervangende en ben ik op die manier mijn opnames kwijt. Plus dat ik telkens een paar dagen zonder tv of service zit waar ik wel voor betaal.