De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Kan iemand van Tele2 alstublieft mijn oude decoder afmelden, zodat ik de nieuwe kan gebruiken? Bedankt alvast!
Ik heb al sinds 4 uur smiddags thuis geen internet! Ik kan zelfs tele2 zelf niet bellen! Ik woon trouwens in bodegraven. Er staat een storing bij den haag. Maar dat is niet zo super vlak bij? Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb hem al ge - resset en uit gedaan. Maar werkt niet! Groet
Zoeterwoude 1 mei 2019 geen tv geen internet geen telefoon.... storing bij tele2???
Hallo Tele2 Sinds een paar maanden heb ik tv, internet en bellen bij jullie. Bij het aanmelden was mij verteld dat ik tot 80 uur tv programma's kon opnemen, en dit staat ook op de site. Helaas red ik dit momenteel niet, het werkelijk aantal uren ligt veel lager. Momenteel heb ik 578 minuten opgenomen, dit is net iets minder als 10 uur, en het geheugen zit nu al 21% vol. De opnamecapaciteit van de decoder is dus minder als 50 uur, hoe kan dit? Mijn ouders zitten momenteel bij Digitenne, maar Digitenne stopt er binnenkort mee, zij zijn dus ook op zoek naar een nieuwe tv provider. Zij nemen nu heel veel programma's op, en vinden 80 uur al erg weinig, de huidige Topfield TF5300K staat zeker 300 uur aan opnames op. Voordeel van de decoder die ik heb is dat de opnames wel langer dan een jaar blijven staan, bij de meeste providers worden programma's na een jaar gewist. Zijn er nog mogelijkheden om meer uren opnametijd te krijgen?
Al maanden gebeurt het regelmatig dat de tv spontaan uitvalt en weer opstart. Op een willekeurig tijdstip overdag en savonds. Melding ' controleer uw netwerkaansluiting'...tele2 is bezig met opstarten.. Na ca 10 minuten weer verbinding. Diverse keren klantenservice gebeld. Iedere keer een ander advies: resetten, netwerkkabel er uit, nieuw modem, nieuwe kabel, nieuwe homepluggen, opschrijven wanneer, hoe lang, bij welke zender, enz. Niets helpt. Men weet het zelf ook niet. De laatste week bijna ieder uur en vanavond 3x in 2 uur. Nu blijft tv verbinding gewoon een uur weg! Om woest van te worden. Als je vraagt of er meer mensen zijn met deze klachten zegt men dat dit nooit voorkomt. De klachten die ik lees op forum vertellen wat anders. Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet... bij een andere provider denk ik
Ik wil mijn TP Link Deco m9 aansluiten op tele2 modem maar kan geen verbinding maken. Op een gegeven moment moet ik keuze maken tussen dynamisch of statisch IP of PPPoE Alle 3 geprobeert met hetzelfde resultaat.
Altijd redelijk positief geweest over mijn verbinding van het internet, maar aan alles komt een eind. Ik verblijf langdurig voor mijn werk in het buitenland, en na dat ik juist vertrokken was, is mijn verbinding met het internet verbroken. Gebeld vanuit het buitenland om dit op te lossen, maar is niet mogelijk omdat ik niet aanwezig ben. Geadviseerd om de router en het kastje van de glasvezel te herstarten, dit is gedaan door mijn buurman, nogmaals omdat ik niet aanwezig ben. Mocht niet baten, nog steeds geen internet verbinding. Na telefonisch contact blijkt dat de glasvezel lijn geen signaal krijgt. Vanuit de centrale van Tele2 blijken ze niets te kunnen doen, wat mij vreemd lijkt. Verblijvend in het buitenland, verbreekt ook mijn verbinding wel eens, als je dan een sms stuurt is het opgelost. Aangezien ik nog enige maanden in het buitenland verblijf, wil ik mijn abonnement opzeggen. Bij terugkomst in Nederland zal ik voor een nieuwe provider gaan, sneller internet en h
Beste heer/mevrouw, Op 6 april is aan jullie doorgegeven dat mijn contract bij jullie beëindigd moet worden op 7 mei 2019. Mijn abonnement is ook gestopt op 7 mei 2019. Ik kreeg op 8 mei 2019 een bevestigings e-mail dat de tele2 diensten op 8 mei zijn stopgezet. De geleende apparatuur is reeds terug gestuurd in de daarvoor ontvangen retourbox. Vandaag (10 mei 2019) ontving ik per e-mail de factuur (factuurdatum 1 mei 2019) met daarin het volledige bedrag voor de hele maand mei gefactureerd. En dat terwijl ik voor de maand mei maar 7 dagen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement. Graag ontvang ik van u een correcte factuur over de periode in mei waarin ik gebruik heb kunnen maken van het abonnement. Omdat ik het niet mee eens ben met de huidige factuur over de volledige maand mei storneer ik het factuurbedrag en wacht op een gewijzigde factuur. Vriendelijke groet, Patrick
Omdat Digitenne er mee stopt zijn mijn ouders op zoek naar een nieuw abonnement, voor internet, tv en bellen. De keuze was bij KPN blijven, of overstappen. Omdat ik wel tevreden was over Tele2 heb ik ze aangeraden om over te stappen. Dit uiteindelijk gedaan, alles ingevuld, ook overstapservice met nummerbehoud. In het begin leek alles goed, welkom bij Tele2, hier je inloggegevens, maar vandaag kregen ze een bericht dat de overstapservice niet lukt, er zit iets niet goed in de gegevens. Telefonisch contact gehad met de helpdesk van Tele2, medewerker gaf aan dat er iets niet klopte, en we dit bij KPN na moeten vragen, of eventueel zelf het contract opzeggen. Hierna gebeld met KPN klantenservice, die zien absoluut geen reden waarom Tele2 te overstapservice niet kan uitvoeren, alle gegevens zijn bekend, en kloppend, contract bij KPN is al jaren oud, en dus vrij om over te stappen. Ook gaven zij aan dat het niet verstandig is om zelf het contract bij KPN op te zeggen, dit omdat
Beste, Afgelopen zaterdag 02/03/2019 heb ik van jullie een retourdoos met brief ontvangen, maar jullie hebben jullie apparatuur al op 29/12/2018 van mij retour ontvangen. In mijn profiel onder "Mobiele nummer" heb ik de traceercode van de retournering via PostNL gezet. De apparatuur is in originele doos en inclusief een papier met daarop mijn naam, adres, klantnummer en reden van retour "einde contract per 19/12/2018" aan jullie verzonden. Bij dezen verzoek ik jullie dan ook om een bevestiging hiervan, daar ik die tot op heden niet van jullie heb ontvangen. Daarnaast wil ik opmerken dat ik sinds de opzegging in november 2018 een zeer slechte indruk van en ervaring met Tele2 heb. Jullie beleid lijkt er totaal op gericht om door jullie gemaakte fouten niet te erkennen en onterecht facturen met kosten bij mij in rekening te brengen. Er wordt door jullie niet gereageerd op formele klachten hierover, maar jullie dreigen wel met afsluiten (terwijl jullie al sinds 19/12/2018
Hoi, Al geruime tijd heb ik last van instabiele wifi. Resetten om weer verbinding te kunnen krijgen, bekabeling vervangen, schoonmaken... het werkt niet. Vaak geeft hij aan verbonden te zijn maar heb ik geen verbinding. En nee, er zijn geen stoorbronnen in de buurt, het modem staat vrij en geen andere apparatuur in de buurt wat interferentie zou kunnen veroorzaken. Dit betreft ook een oud type modem (non dualband) ik zou graag een dualband ontvangen.
Hallo, ik heb een probleem met mijn technicolor bvn router. ik heb met mijn router echt HEEL HEEL slecht bereik voor Wi-Fi in mijn woonkamer ( waar de router staat ) is het bereik oke maar als ik in de hoekjes ( en zo groot is de woonkamer niet ) ga staan heb ik al minder streepjes. op de bovenverdieping rechtboven mijn router heb ik 1 streep tot geen bereik en met de 1 streep wacht ik 5 minuten om een 420P youtube video te laden... in de keuken ( naast woonkamer ) is het oke met de helft van mijn streepjes. in mijn tuin heb ik helemaal geen bereik. hoe kan het bereik zo slecht zijn? en hoe kan ik het fixen? alvast bedankt mvg Quentin
Ben ik klant geworden bij tele2, is in eens al meer dan een week de status niet te zien op de website. als je inlogt, dan weer een melding met (er is een fout opgetreden) en de andere keer zie je bij de status bestelling alleen een cirkel ronddraaien en meer komt er niet. ik vind dit erg slecht geregeld. de website lijkt dus niet echt stabiel.
Beste, De afgelopen dagen, bij het verschuiven van de Mediabox, merkt ik dat de Mediabox niet meer aan ging. Na wat gefriemel met de stroomkabel merkte ik dat het weer werkte. Echter vandaag viel de Mediabox uit en lukt het me niet meer om de stroom er terug op te krijgen. Geprobeerd met een ander stopcontact maar ook dit mocht niet baten. Nog even alle kabels langs gelopen en de contacten schoongemaakt maar ook dit zorgde er niet voor dat er iets ging branden op de Mediabox. Ik kom tot de conclusie dat mijn Mediabox kapot is. Hoe kan ik een vervangende aanvragen?
Mijn modem gaat niet meer aan. Ik heb alles geprobeerd om hem aan te krijgen maar het lukt niet. Ook gereset via de knop etc. Ik hoop dat er een snelle oplossing komt want ik heb nu internet nodig voor m’n werk en ik kan niet alles verbinden via hotspot.
Het aan uit lampje op de modem blijft rood. In een x geen tv of internet.
Na meer dan 2 jaar internet en meer dan een jaar TV via Tele2, toch een vraag van mij. Ik heb het eerste jaar genoten van het internet: het was snel en viel eigenlijk nooit uit. Sinds maart 2018, na een verhuizing, hebben wij ook TV via Tele2. Helaas loopt het internet nu regelmatig vast. Het lampje van internet op de modem wordt regelmatig rood en het duurt vaak een uur dat het internet het weer doet. Doordat het internet vastloopt kunnen wij ook geen tv kijken. Omdat het internet elke dag uitvalt hebben wij al een tijd geen tv gekeken, maar betalen er wel voor. De modem staat in de woonkamer. In de meterkast is geen aansluiting voor het internet. De modem staat naast het aansluitpunt, dus de kabel is niet langer dan 2 meter. Zoals u misschien begrijpt is het voor ons niet te doen om zonder internet te studeren of werk voor te bereiden. Ik hoop dat iemand ons een oplossing kan bieden. Vriendelijke groet!
Vandaag is bij mij vast internet geactiveerd, maar bij het installeren leek deze oude PTT kast (jaren 60) op geen van de aansluitingen op het voorbeeld te lijken. Iemand enig idee hoe ik mijn internet kan aansluiten?
Hallo, Een paar weken geleden mocht ik een nieuwe tv decoder ontvangen omdat de vorige defect was. Het probleem was meteen verholpen en alles werkt weer perfect. De defecte decoder is de dag erna direct retour gestuurd. Nu krijg ik vandaag een brief dat een deel of alle apparatuur niet retour is ontvangen. Zou u mij hier meer uitleg over kunnen geven, wat er bijvoorbeeld nog mist. Bij mijn weten heb ik alles netjes geretourneerd. Met vriendelijke groet, Wouter
Wij kunnen sinds deze week geen tv meer kijken. Ik krijg de melding geen verbinding, controleer of het modem goed aangesloten is. Internet deed ook even raar gister maar dat is alweer gefixt.
Beste Tele2, Ik schrijf mijn klacht nogmaals hier op het forum, omdat ik dan verwacht er uiteindelijk actie ondernomen zal worden vanuit jullie kant. Sinds 2018 ben ik klant bij jullie en voordat mijn 1 jaar contract ophield, heb ik contact met jullie opgenomen om te bespreken welke nieuwe voorwaarden er kunnen gelden bij verlening van mijn contract ( en zodat ik klant blijf) Uiteindelijk blij met de nieuwe voorwaarden, heb ik een nieuw contract afgesloten bij Tele2 voor nogmaals 1 jaar. Daarna is er vanalles misgegaan.In volgorde -Mijn oude contract is blijk nog steeds niet opgezegt te zijn -Het installatiepakket wat ik ontving, heb ik geinstalleerd en werkte niet -Na urenlang hierover met de klantenservice gesproken te hebben en gereedschap er zelf aan toe moest komen is het niet gelukt om verbinding te krijgen op het juiste net -Ik heb daardoor gedwongen mijn oude pakket moeten installeren! -Meerdere malen hierover gebeld en 2 x een klacht ingediend -Ben niet geh
het is juist mensen helaas meld tele 2 het zelf niet maar er is weer eens een storing ik woon in amsterdam en hier hebben wij geen tv dus het ligt niet aan uw decoder dan wel verbinding het zit bij tele 2
Is het nog mogelijk om bij tele2 een vaste internet aansluiting te bestellen? Of doet tele2 alleen nog maar mobiel?
Wat is de virtuele assistent toch zwaar irritant en totaal niet handigt. Hoop ergernissen eraan. Verder wil ik mijn factuur inzien, want de mailversie is maar half te zien. Krijg ik de melding dat deze er niet is!! Maar ik krijg wel een link per mail om het in te zien. Alleen al vanwege dat gedoe met die irritante virtuele assistent ga ik volgen jaar weg bij tele2. Echt zwaar waardeloos! Wanneer snappen jullie nu dat kunstmatige intelligentie een mens nooit adequaat zal kunnen helpen?
Hello , so i was missing a junction box , saw a solution on other post here , so i called customer service and they ordered and i will receive it in max 3 working days , so what i am asking for is how to install that , is that some kind of adapter or modem ? or its going in the wall ? cause this is all i already have , not sure if its the right thing...
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.