beantwoord

Retour apparatuur

  • 19 April 2019
  • 3 reacties
  • 3662 x bekeken

Hallo,

Een paar weken geleden mocht ik een nieuwe tv decoder ontvangen omdat de vorige defect was. Het probleem
was meteen verholpen en alles werkt weer perfect. De defecte decoder is de dag erna direct retour gestuurd. Nu krijg ik vandaag een brief dat een deel of alle apparatuur niet retour is ontvangen. Zou u mij hier meer uitleg over kunnen geven, wat er bijvoorbeeld nog mist. Bij mijn weten heb ik alles netjes geretourneerd.

Met vriendelijke groet,
Wouter
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 25 April 2019, 10:20

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan kijken of het pakketje bij ons is aangekomen. Ik heb hier wel wat persoonlijke informatie voor nodig. Zou je misschien je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer kunnen sturen in een privébericht?

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Ik heb de gegevens ontvangen. Ik heb het ook voor de klant nagekeken en er staat geen hardware meer geregistreerd als dat deze nog teruggestuurd moet komen. Dus alles lijkt nu netjes verwerkt te zijn.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic

Fijne dag en groetjes,
Jasper