Skip to main content
Wij kunnen sinds deze week geen tv meer kijken. Ik krijg de melding geen verbinding, controleer of het modem goed aangesloten is. Internet deed ook even raar gister maar dat is alweer gefixt.
De volgorde is, modem en decoder uit. Dan modem aan en 5 minuten later decoder. Gebruik je een kabel ertussen of powerplugs?
We hebben in het stopcontact een wit kastje van Tele2. En aan de onderkant daarvan zit een plug.
Mag ik vragen wat het verschil is tussen een modem en een decoder?
Oh wacht ik weet t al! Ik wacht nu even 5 min voor de decoder.





Na het doen van de actie nog steeds geen tv.
Heb je al televisie? Indien niet zou ik graag willen weten in welk LAN poortje de kabel naar het televisie kastje hebt aangesloten. Dit kan LAN 1 t/m 4 zijn.
Hij zit in lan 4
Zou je hem in LAN 1 of 2 kunnen proberen? Ik zie dat je momenteel nog gebruik maakt van een davolink modem. Daar zijn LAN 1 en 2 voor televisie en 3 en 4 voor internet. De nieuwere modems kunnen beiden helaas deze nog niet.
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.



Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic



Fijne dag en groetjes,

Jasper