Rood lampje bij Internet
De modem staat in de woonkamer. In de meterkast is geen aansluiting voor het internet. De modem staat naast het aansluitpunt, dus de kabel is niet langer dan 2 meter.
Zoals u misschien begrijpt is het voor ons niet te doen om zonder internet te studeren of werk voor te bereiden. Ik hoop dat iemand ons een oplossing kan bieden.
Vriendelijke groet!
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé Maartje, welkom op het forum!
Jammer dat je verbinding vaak voor langere tijd weg valt, ik snap dat je daar graag een oplossing voor wil en hopelijk kan ik die voor je regelen. Ik zou graag als eerste je verbinding willen meten op storingen maar voordat ik dat kan doen heb ik eerst de volgende info van je nodig via een privébericht:
- naam
- adres
- postcode + woonplaats
- klantnummer
- geboortedatum
- laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***
Bijvoorbeeld in dit artikel:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.