De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Hi Tele2 team, I'm moving next week to my new place, how can I change my address ? (I have tried to log in my Tele2 account but I cannot access it since 2 days). Thanks ! David
Mijn internetverbinding is slecht geworden. Het is misschien dat de wifi langzaam is of "geen internet" en soms is zelfs de usb-kabelverbinding uit en soms beide. Soms is het foutbericht gerelateerd aan DNS-servers. En de onderbrekingen gebeuren ongeveer dezelfde tijden van de dag 19: 30-22: 00 en na 24:00 gedurende enkele uren. Wat is er aan de hand? Is mijn modem niet in orde? Zijn de Tele2-servers op de een of andere manier getroffen?
Mijn internet valt steeds weg en na 10 minuten gaat weer aan en weer na ongeveer 3 minuten valt weg
Hallo, ik heb een tv die werkt met netwerk kabel voor internet (geen wifi) beneden, maar ik heb mijn kantoor met netwerk kabel en internet modem boven. nou wil ik graag beneden internet aan de tv en mijn digitale tv kastje aansluiten, hoe kan ik dat doen zonder te boren of lange kabel te trekken?
Hallo, Wanneer komt er een update voor de decoder? Zodat we de volgorde van de zenders in favorieten zelf kunnen aanpassen, want dat zou erg fijn zijn.
Hallo ik heb al meer dan een jaar een haperende internet verbinding (meer dan 100 keer per dag) .Na tientallen resets, 5 nieuwe modems, een andere provider, een kpn monteur is het probleem nog niet opgelost. Is hier nog hoop?
Beste Tele2, Ik woon in een appartement wat in een huis zit met nog twee andere appartementen, 16B, 16B1 en 16B2. Nou krijg ik van de huisbaas te horen dat al het internet geregistreerd staat onder 16B. Daarom hebben wij bij online.nl internet afgesloten onder 16B en niet ons eigen huisnummer (16B1). Alleen nu hebben de nieuwe onderburen die op 16B wonen internet bij jullie afgesloten, waardoor jullie online hebben gecontacteerd om ons internet de annuleren. Als het goed is moet er gewoon een vrije lijn zijn en hoeft het internet niet geannuleerd te worden. Wat is nu de beste volgende stap die wij of onze buren moeten ondernemen om te zorgen dat we allebei ons internet kunnen krijgen? Vriendelijke groet, Thomas van der Burg
Hoi, is het mogelijk om opnemen & pauzeren af te sluiten zonder een contractverlenging aan te gaan? Aangezien er "interactieve tv" al stond vermeld als onderdeel van mijn abonnement ging ik er van uit dat deze opties al waren inbegrepen, dus nogal zuur dat ik er nu voor moet betalen. Maar er zit niks anders op blijkbaar. Echter, ik heb geen zin om de contractduur daarbij ook weer automatisch te verlengen, moet dat bij deze extra optie? Als het niet nodig is wil ik het wel afsluiten namelijk
Sinds dat we klant zijn bij tele 2 al problemen. Begon met de levering (eigenlijk annulering van de levering. tot 3x toe spontane annulering van de bestelling zonder bericht hierover te geven) en nu het er uiteindelijk is nog steeds niet happy. Al contact gehad via de telefoon maar een echte oplossing is er helaas nog niet. Onze eerste tv ontvanger: gaf bij opnames foutcode 7000 aan, gaf vaak aan: het afspelen van deze zender is niet gelukt, start de tv ontvanger opnieuw op, oeps er gaat iets fout druk op ok om opnieuw op te starten, opnames spelen niet af(zonder foutcode) maar blijven op zwart scherm en de tv ontvanger was heel erg traag. Nu hebben we een andere TV ontvanger maar de problemen zijn nog niet opgelost helaas. Geplande opnames zijn niet opgenomen(vandaag bv. maar er was geen conflictopname) en terugkijken werkt ook niet. Ook vaak haperend beeld tijdens terugkijken en bekijken van opnames. Soms zo erg dat er een minuut of 5 van het programma onverstaanbaar en alle
Goede avond, sinds een week geeft de wifi aan dat geen internet verbinding is. Ik heb de router inmiddels 5x gereset, maar zonder resultaat. Iemand enige idee wat ik nog meer kan doen
Geacht forum, Ik overweeg om naast mijn 4G sim only van Tele2 nu ook een All in pakket van Tele2 te nemen als alternatief voor een hoofdpijn-pakket van Ziggo, echter. ik heb geen telefoonaansluiting in mij huurwoning (bouwjaar 1935) op de tweede etage. Wel zit er een heel oud en ongebruikt aansluitpunt van KPN (PTT) naast de voordeur op de begane grond. Mijn vraag is of ik in dit geval voorzien kan worden van Tele2 internet/TV/telefoon op mijn verdieping, (de postcodecheck geeft aan dat dit kan), en zijn daar kosten aan verbonden? Alvast dank voor de reactie.
Hoi...…… Ik heb een Technicolor TG789b vn ,Nu heb ik deze in DMZ gezet . Het PUBLIC address is ook te zien bij Devices , alleen daar word allen het MAC address weergegeven en niet de naam/type Router Ik had de Technicolor TG789bn vn in bridge mode willen zetten .( beste optie ) En DMZ is niet het zelfde , want in DMZ blijft het wifi actief en zou hij in bridge mode staan is dit niet het geval en ook niet mogelijk . ( Tweakers ) verder staat bij HOME NETWORK Devices dat het apparaat INACTIVE is zie foto TYPE ROUTER is Netgear BR500. Ethernet LAN, data-overdrachtsnelheden: 10,100,1000 Mbit/s, Bekabelingstechnologie: 10/100/1000Base-T. Netwerkstandaard: IEEE 802.1Q, Overdrachtssnelheid: 924 Mbit/s. Routing protocols: RIP-1,RIP-2, Ondersteunde netwerkprotocollen: IPv6. Soort antenne: Intern. Ondersteunde beveiligingsalgoritmen: 3DES,DES,IPSec,MD5,SHA-1, Firewall: SPI, Autenticatiemethode: NETGEAR Insight SSO Hij is aangesloten op de manier
Hallo allemaal, Ik heb een nieuw huisje en moet natuurlijk een tv abo gaan afsluiten. Nu wil ik de tv aan de muur op zo’n beugel gaan monteren. Ik heb al een gat aan de achterkant geboord om de kabels door de muur te halen. Maar ik bedenk me nu dat ik natuurlijk een kastje (decoder) bij de tv moet plaatsen voor het ontvangen van het afstandsbediening signaal. Helaas kan deze ook niet achter de muur toch? Dus ik zat nu te denken hoe ik dit kan oplossen zonder dat het lelijk wordt. Wat als ik het kastje achter de televisie verticaal plaats, dus aan de muur vast en dan alleen het voorkantje van de decorder een klein beetje onder de televisie laat uit komen. Zou hij dan nog het afstandsbediening signaal kunnen ontvangen? Ik denk dat dit nog de mooiste/beste oplossing is?! Alvast bedankt mensen!
Beste tele 2, ik heb een brief ontvangen met de mededeling dat ik niet ALLE apparatuur heb teruggestuurd. Dit kan niet want ik heb de apparatuur opgestuurd op 08-04-2019 (barcode3SLFVZ950257975) Deze is bij u op 09-04-2019 om 17.00 uur bezorgd.Ook heb ik een gedeelte op 08-04-2019 aan een monteur meegegeven. Weet zijn naam niet meer, maar hij is 08-04-2019 tussen 8.00/10.00 uur bij mij geweest om e.e.a. te repareren. (decoders vernieuwd) Nu staat er in uw brief dat ik € 99 moet gaan betalen als ik de rest van de spullen niet terug stuur. Ik verzoek u vriendelijk om uw administratie op orde te stellen, van wat er geleverd is en wat er teruggaat.
Vorige week heb ik een vervangende router ontvangen nadat de vorige defect was geraakt. Heb hem netjes aangesloten en alles werkte naar behoren, totdat (gisteren 25-4-2019) de modem zich vreemd begon te gedragen. Internet valt steeds weg (terwijl alles op de modem normaal lijkt te zijn volgens de medewerker), het is geen complete reset maar meer wegvallen van internet (elke 10 seconden) om vervolgen binnen 3 seconden weer online te zijn. Werd vervolgens door de medewerker medegedeeld dat het aan mijn computer moet liggen en derhalve mij geen hulp kunnen bieden met dit probleem. Ik heb deze medewerker medegedeeld dat ik zwaar afhankelijk bent van een stabiele internet verbinding aangezien ik aangesloten bent aan een persoongebonden beveiliging (loop constant met een drukknop in de rondte zodat ik alarm kan slaan als ik mij niet goed voelt worden). Heb deze medewerken medegedeeld dat ik (in mijn speurtocht naar een mogelijke oorzaak) de IPv6 uitgeschakeld hebt (aangezien deze
Beeld en geluid lopen vaak niet synchroon op de televisie ; hoe is dit op te lossen?
Hallo leden. Ik heb al enige tijd een probleem met mijn decoder. Hij geeft wel beeld maar geen geluid. Heb verschillende HDMI kabels geprobeerd zonder resulaat. Ook geeft hij bij het opstarten aan dat er GEEN hdmi signaal is gedetecteerd...wat vaag is aangezien ik t dus wel kan zien via de hmdi kabel. De ps4 en android boxen werken wel allemaal naar behoren. Is het mogelijk dat ik een andere decoder kan krijgen om dit te testen of ligt het toch aan mijn televisie? (samsung LE32b350f1wxxn) Met vriendelijke groet, leonie
Ik ben al sinds december 2017 bezig met tele2 om een degelijke tv verbinding te krijgen. heb al twee keer alle apparatuur vervangen en er is zelfs al 2 keer een monteur langs geweest tele2 herkent deze fout niet en houd de klant gewoon aan het lijntje wel de kosten tellen maar service kun je vergeten. tv decoder loopt vast , slaat uit en start opnieuw op, dit nu al diverse keren telkens apparatuur vervangen en zelfs nieuwe kabels aangelegd door monteur probleem blijft zich voor doen. tele2 geeft aan dat het modem geen fouten aangeeft en dat er verder onderzoek moet worden gedaan. ik ben dus nu bijna dagelijks de decoder aan het resetten om ook maar op eniger wijze tv te hebben. Mijn mening is dan ook dat tele2 wel geld wil verdienen maar daarvoor wel de grootste troep levert die je maar kunt voorstellen. klanten service gewoon waardeloos houd de klant gewoon aan het lijntje met dit en dat maar concrete oplossing nee hoor.
Ik heb sinds zo'n anderhalve week/twee weken problemen met een spel dat ik speel: League of Legends. Ik heb een raar soort lag die ik nog nooit eerder heb gehad. Mijn FPS is goed, mijn ping/ms is nooit hoger dan 16. Dus ik snapte niet waar dit vandaan kwam. Ik dacht eerst dat het mijn muis of pc was dus heb ik het spel opnieuw geinstalleerd, dat werkte niet. Nieuwe muis gekocht, maakte geen verschil. En nog heel veel andere dingen geprobeerd die ik online kon vinden. Uiteindelijk zelfs Windows opnieuw geinstalleerd. Ik heb het probleem alleen in League of Legends dus besloot ik contact op te nemen met Riot Support. Ik moest hen een aantal logs sturen en zij kwamen tot de conclusie dat er iets mis is tussen de servers van het spel en de internet provider en vertelden mij dat ik contact met jullie moest zoeken. Ik heb dit via twitter gedaan, maar mij werd verteld dat er niks mis is. Ik heb een nieuwe modem gekregen, maar nog steeds hetzelfde probleem. Het is heel frustrerend, omdat
Goedemorgen allemaal :) Even ter introductie; Ik ben een voormalig zonnet klant, ik heb internet bij tele2 (product: internet tot 20Mb/s) telefoon bij kpn (internet en telefoon dus gedeeld over 2 providers op dezelfde lijn) en tv van ziggo. Nu mijn zoontje ouder wordt en steeds meer internet begint te gebruiken wou ik mijn internet upgraden. Ik zag in de postcode checker dat ik ook internet basis beschikbaar heb op mijn adres, dus ik heb (inmiddels vorig jaar alweer) 3 keer contact gehad met de afdeling verkoop. Elke keer kreeg ik iets anders te horen over hoe en of te upgraden, en uiteindelijk heb ik gewoon geen upgrade aangevraagd. Dit wil ik echter wel, ik ben echter in complete verwarring hoe en of dit kan.... Hier eerst de beschrijvingen van mijn 3 telefoontjes met de afdeling verkoop: Telefoontje 1: Ik: Goedemiddag, ik wil mijn internet graag upgraden naar internet basis. Verkoop: dat kan alleen als je er ook telefoon bij doet, basis is namelijk alleen beschikbaar sa
Beste Tele2-experts, Ik heb twee vragen over Tele2 internet: - Heb je een vast ip-adres bij Tele2? Of is dit na een modem herstart weer een ander adres? - Kun je in de huidige modems van Tele2 DNS-instellingen aanpassen (voor bijv. OpenDNS). Het antwoord op bovenstaande vragen kan ik nergens vinden op de website.
Hi! Sorry if I write in English! I have no internet at home. I have a davolink DV-2020 router, and on the device info page it says "ADSL Link Status: FAIL". I already tried to use another router, different cables/outlets in the house, and both wifi and LAN, but I still cannot connect. I cannot call the help number because it's closed until monday. Is there something else I can do? Thanks!
Mijn tv blijft bezig met opstarten. Ik heb de stekker er al uit gehaald, maar dat brengt geen soulaas. Enig idee wat ik nog meer kan doen?
Ik heb al de gehele dag geen internet en tv. Lampjes van tv en wireless knipperen, het stand-by lampje is rood.
Helaas zelfde probleem als 3 maanden geleden hier gemeld alleen heeft het kiezen van andere kanalen via inloggen op de router geen zin. Tig keer router opnieuw gestart maar er blijft geen internet. WiFi is detecteerbaar op apparaten maar er is geen internetverbinding. Hoe los ik dit op? Ik zit al 3 dagen zonder internet en ik wordt bij Tele2 van kastje naar de muur gestuurd en simpel een nieuwe router opsturen, ho maar.... ik ga sowieso overstappen maar tot due tijd wil ik wel werkend internet hebben.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.