Helaas zelfde probleem als 3 maanden geleden hier gemeld alleen heeft het kiezen van andere kanalen via inloggen op de router geen zin. Tig keer router opnieuw gestart maar er blijft geen internet. WiFi is detecteerbaar op apparaten maar er is geen internetverbinding.
Hoe los ik dit op? Ik zit al 3 dagen zonder internet en ik wordt bij Tele2 van kastje naar de muur gestuurd en simpel een nieuwe router opsturen, ho maar....
ik ga sowieso overstappen maar tot due tijd wil ik wel werkend internet hebben.
beantwoord
Router heeft geen internetverbinding meer
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé Irene,
Lastig dat je al 3 dagen zonder internet zit, ik snap dat je snel weer gebruik wil kunnen maken van je verbinding. Ik wil kijken wat ik voor je kan betekenen maar daarvoor heb ik eerst de volgende gegevens van je nodig:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Bekijk origineel berichtLastig dat je al 3 dagen zonder internet zit, ik snap dat je snel weer gebruik wil kunnen maken van je verbinding. Ik wil kijken wat ik voor je kan betekenen maar daarvoor heb ik eerst de volgende gegevens van je nodig:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.