beantwoord

Internet valt steeds weg

  • 4 May 2019
  • 5 reacties
  • 3249 x bekeken

Mijn internet valt steeds weg en na 10 minuten gaat weer aan en weer na ongeveer 3 minuten valt weg
icon

Beste antwoord door Jitin 12 May 2019, 20:46

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Hé Jitin, welkom!

Goed dat je contact opneemt voor een oplossing, zou je mij ten eerste kunnen vertellen of je gebruikt maakt van draadloos of bekabeld internet? Heb je naast internet ook nog telefonie of TV van Tele2 en zo ja heb je hier ook problemen mee? Wat zie je gebeuren met de lampjes op het modem wanneer je een storing hebt?
Hallo Kevin,

Ik heb geen tv, alleen internet en gebeld worden maar probleem was alleen vanaf afgelopen vrijdag en tot zondag, vandaag heb ik nog geen last gehad van weg vallen van internet. Tijdens het weg vallen internet bleef de lampen van power en wifi op groen branden en van internet en van telefoon ging uit
Reputatie 5
Hopelijk blijft het probleem dan nu opgelost, mocht het probleem wel terug komen laat het dan even weten zodat we verder kunnen kijken.

Groet, Kevin

Hallo Kevin,

Mijn probleem is opgelost door kpn monteur. Was storing in de kpn kast, had paar dagen helemaal geen internet en nu aantal dagen helemaal geen storing, dus deze topic kan gesloten worden en bedankt

Mvg,

J. Nandpersad

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 

Reputatie 5
Bedankt voor het melden dat het weer opgelost is! Topic bij deze gesloten.

Groet, Kevin