Wel wifi verbinding maar geen internet
Ik heb de router inmiddels 5x gereset, maar zonder resultaat.
Iemand enige idee wat ik nog meer kan doen
Beste antwoord door Anton van Tele2
Bedankt voor je gegevens Serwan.
Ik heb even de lijn voor je doorgemeten en ben tot de conclusie gekomen dat er een storing is in de centrale. Ik zal je het technische verhaal besparen, maar het komt erop neer dat er een monteur naar de centrale moet. Ik heb daarom een bericht doorgestuurd naar KPN. KPN gaat een monteur voor je inplannen. Wanneer zij ook bij je thuis wat willen doormeten zullen ze een afspraak met je maken. Je krijgt dan een SMS op het bij ons bekende telefoonnummer. In de SMS vind je een link en dan kun je online een afspraak inplannen. De doorlooptijd van deze storing is maximaal 3 werkdagen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Groeten Anton
*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***
Bijvoorbeeld in dit artikel:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.