Ik heb de router inmiddels 5x gereset, maar zonder resultaat.
Iemand enige idee wat ik nog meer kan doen
Heb jij via een kabelverbinding (UTP) wel een internet verbinding?
De modem is technicolor (tg789bvn).
De modem zend wel wifi signaal uit.
De signaal kan ook worden ontvangen door laptop of mobile, maar daarna krijg ik de melding geen internet verbinding.
Bedraad is er ook geen connectie
Heb jij iets aan de bekabeling verandert of zo, als dat niet zo is dan leest Tele2 je Modem uit om te kijken of het aan de verbinding ligt.
Zelf kun je ook zien wat de status lampjes van je modem doen, welke kleur branden ze en knipperen ze of niet.
Je kunt je Modem ook een harde reset geven, pinnetje in het gaatje steken aan de achterkant van je Modem en 10 seconden het knopje induwen dat erachter verstopt zit, daarna als dat werkt je wifi beveiligen/instellen.
Het lampje van de wifi is groen.
Een harde reset heb ik ook al geven, maar heeft niet geholpen.
De modem is technicolor (tg789bvn).
De modem zend wel wifi signaal uit.
De signaal kan ook worden ontvangen door laptop of mobile, maar daarna krijg ik de melding geen internet verbinding.
Bedraad is er ook geen connectie
Dus even ter bevestiging: je hebt dit al met meerdere apparaten geprobeerd en bij allen hetzelfde probleem?
check deze pagina:
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/optimaliseren-van-ons-vaste-netwerk-67812?sort=dateline.desc
Nog een vraag ter bevestiging: de kabel die je huis in gaat is aangesloten op je modem?
Het lampje van de wifi is groen.
Een harde reset heb ik ook al geven, maar heeft niet geholpen.
Wanneer het DSL lampje aan het knipperen is dan is hij het signaal aan het zoeken. Deze moet altijd steady groen branden. Ik wil daarom graag even je verbinding nakijken mocht dat nog niet zijn gebeurd.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groeten Anton
Bedankt voor je gegevens Serwan.
Ik heb even de lijn voor je doorgemeten en ben tot de conclusie gekomen dat er een storing is in de centrale. Ik zal je het technische verhaal besparen, maar het komt erop neer dat er een monteur naar de centrale moet. Ik heb daarom een bericht doorgestuurd naar KPN. KPN gaat een monteur voor je inplannen. Wanneer zij ook bij je thuis wat willen doormeten zullen ze een afspraak met je maken. Je krijgt dan een SMS op het bij ons bekende telefoonnummer. In de SMS vind je een link en dan kun je online een afspraak inplannen. De doorlooptijd van deze storing is maximaal 3 werkdagen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Groeten Anton
*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***
Bijvoorbeeld in dit artikel:
Bedankt voor het nakijken.
Gr,
Sonya
Groeten Anton
Zij waren bij mij thuis gekomen, zonder eerst een afspraak te maken.
Opeens wordt ik gebeld, en zij zeiden dat ze voor de deur stonden.
Gr,
Sonya
Groeten Anton
Groeten Anton
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.