beantwoord

tv storing

  • 23 April 2019
  • 9 reacties
  • 491 x bekeken

Sinds dat we klant zijn bij tele 2 al problemen.
Begon met de levering (eigenlijk annulering van de levering. tot 3x toe spontane annulering van de bestelling zonder bericht hierover te geven) en nu het er uiteindelijk is nog steeds niet happy.
Al contact gehad via de telefoon maar een echte oplossing is er helaas nog niet.

Onze eerste tv ontvanger: gaf bij opnames foutcode 7000 aan, gaf vaak aan: het afspelen van deze zender is niet gelukt, start de tv ontvanger opnieuw op, oeps er gaat iets fout druk op ok om opnieuw op te starten, opnames spelen niet af(zonder foutcode) maar blijven op zwart scherm en de tv ontvanger was heel erg traag.
Nu hebben we een andere TV ontvanger maar de problemen zijn nog niet opgelost helaas. Geplande opnames zijn niet opgenomen(vandaag bv. maar er was geen conflictopname) en terugkijken werkt ook niet. Ook vaak haperend beeld tijdens terugkijken en bekijken van opnames. Soms zo erg dat er een minuut of 5 van het programma onverstaanbaar en alleen geblokt beeld is.

Wat kan ik doen want hier wil ik graag van af.
Interactieve tv genomen Juist voor het terugkijken dus ook al teleurgesteld over dat we maar beperkt aantal zenders kunnen terugkijken. Nu kan ik vaak überhaupt niks kijken vaak.
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 24 April 2019, 13:46

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Hoe heb je de decoder verbonden met het modem?
Reputatie 7
Badge +12
En hoe is je internetverbinding in het algemeen?
Internetverbinding is gewoon snel en hij staat dicht bij de modem verbonden met internetkabel direct op de modem.
Reputatie 7
Badge +12
Ok. Op het forum kunnen medeklanten nietnin systemen kijken naar lijnfouten of defecte apparatuur. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Misschien kunnen ze iemand langssturen.
Reputatie 3
Badge +5
Sinds dat we klant zijn bij tele 2 al problemen.
Begon met de levering (eigenlijk annulering van de levering. tot 3x toe spontane annulering van de bestelling zonder bericht hierover te geven) en nu het er uiteindelijk is nog steeds niet happy.
Al contact gehad via de telefoon maar een echte oplossing is er helaas nog niet.

Onze eerste tv ontvanger: gaf bij opnames foutcode 7000 aan, gaf vaak aan: het afspelen van deze zender is niet gelukt, start de tv ontvanger opnieuw op, oeps er gaat iets fout druk op ok om opnieuw op te starten, opnames spelen niet af(zonder foutcode) maar blijven op zwart scherm en de tv ontvanger was heel erg traag.
Nu hebben we een andere TV ontvanger maar de problemen zijn nog niet opgelost helaas. Geplande opnames zijn niet opgenomen(vandaag bv. maar er was geen conflictopname) en terugkijken werkt ook niet. Ook vaak haperend beeld tijdens terugkijken en bekijken van opnames. Soms zo erg dat er een minuut of 5 van het programma onverstaanbaar en alleen geblokt beeld is.

Wat kan ik doen want hier wil ik graag van af.
Interactieve tv genomen Juist voor het terugkijken dus ook al teleurgesteld over dat we maar beperkt aantal zenders kunnen terugkijken. Nu kan ik vaak überhaupt niks kijken vaak.


Zoals je het probleem hebt omschreven lijkt het er heel erg op dat je hele verbinding niet in orde is. Ik wil daarom graag even vanuit hier de verbinding voor je nakijken. Kun je mij daarom een privébericht sturen?

Ik heb dan de volgende gegevens van je nodig:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Alvast bedankt.

Groeten Anton,
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor de gegevens. Ik heb even wat metingen gedaan en kom vanuit hier ook geen problemen tegen. Ik wil daarom graag even een monteur laten komen. Onze monteurs kunnen elke werkdag tussen 08:00 en 13:00 of tussen 12:00 en 18:00. Ze nemen ongeveer een half uur voordat ze arriveren contact met je op. Wanneer zou jou het beste uitkomen?

Groeten Anton
29 of 30 april zou beide wel kunnen.
En wanneer worden er kosten in rekening gebracht?
Is dat als er niks gevonden wordt, of juist als er wel wat gevonden wordt. Of is het juist gratis?
Voorkeur voor een afspraak gaat naar de ochtend.
Reputatie 3
Badge +5
Dat is goed. Ik heb de monteur aangestuurd voor 29-04 tussen 08:00 en 13:00. Dit is een storingsmonteur en daar worden geen kosten voor in rekening gebracht. Wanneer het niet uitkomt of je wilt nog iets vragen dan kun je het beste even bellen met onze monteurs desk. Ik heb het nummer in het privébericht naar je toe gestuurd. Ik hoop dat ze het voor je kunnen oplossen en anders horen we het wel.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Ik heb niks meer van je gehoord en ik ga ervan uit dat het is opgelost. Wanneer dat niet zo is dan kan er een nieuw topic worden geopend.

Groeten Anton