beantwoord

Apparatuur

  • 3 May 2019
  • 2 reacties
  • 173 x bekeken

Beste tele 2, ik heb een brief ontvangen met de mededeling dat ik niet ALLE apparatuur heb teruggestuurd.
Dit kan niet want ik heb de apparatuur opgestuurd op 08-04-2019 (barcode3SLFVZ950257975) Deze is bij u op 09-04-2019 om 17.00 uur bezorgd.Ook heb ik een gedeelte op 08-04-2019 aan een monteur meegegeven. Weet zijn naam niet meer, maar hij is 08-04-2019 tussen 8.00/10.00 uur bij mij geweest om e.e.a. te repareren. (decoders vernieuwd) Nu staat er in uw brief dat ik € 99 moet gaan betalen als ik de rest van de spullen niet terug stuur.
Ik verzoek u vriendelijk om uw administratie op orde te stellen, van wat er geleverd is en wat er teruggaat.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 6 May 2019, 13:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Hé theo.george,

Goed van je dat je contact opneemt. Als je alles retour gestuurd hebt (dan wel via een monteur van Tele2 hebt afgegeven) dan is het uiteraard niet terecht dat we 99 euro in rekening brengen. Als je mij voorziet van een privébericht met je gegevens dan ga ik dit voor je oplossen:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privbericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Hé theo.george,

Bedankt voor je privébericht waarin je hebt aangegeven dat het probleem inmiddels is rechtgezet via de klantenservice!

Groet, Kevin