Beste tele 2, ik heb een brief ontvangen met de mededeling dat ik niet ALLE apparatuur heb teruggestuurd.
Dit kan niet want ik heb de apparatuur opgestuurd op 08-04-2019 (barcode3SLFVZ950257975) Deze is bij u op 09-04-2019 om 17.00 uur bezorgd.Ook heb ik een gedeelte op 08-04-2019 aan een monteur meegegeven. Weet zijn naam niet meer, maar hij is 08-04-2019 tussen 8.00/10.00 uur bij mij geweest om e.e.a. te repareren. (decoders vernieuwd) Nu staat er in uw brief dat ik € 99 moet gaan betalen als ik de rest van de spullen niet terug stuur.
Ik verzoek u vriendelijk om uw administratie op orde te stellen, van wat er geleverd is en wat er teruggaat.
beantwoord
Apparatuur
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé theo.george,
Bedankt voor je privébericht waarin je hebt aangegeven dat het probleem inmiddels is rechtgezet via de klantenservice!
Groet, Kevin
Bekijk origineel berichtBedankt voor je privébericht waarin je hebt aangegeven dat het probleem inmiddels is rechtgezet via de klantenservice!
Groet, Kevin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.