beantwoord

traag instabiel internet

  • 19 May 2019
  • 1 reactie
  • 971 x bekeken

Mijn internetverbinding is slecht geworden.

Het is misschien dat de wifi langzaam is of "geen internet" en soms is zelfs de usb-kabelverbinding uit en soms beide. Soms is het foutbericht gerelateerd aan DNS-servers. En de onderbrekingen gebeuren ongeveer dezelfde tijden van de dag 19: 30-22: 00 en na 24:00 gedurende enkele uren. Wat is er aan de hand? Is mijn modem niet in orde? Zijn de Tele2-servers op de een of andere manier getroffen?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 20 May 2019, 12:45

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Hé juskuo53,

Ik ga voor je kijken wat er aan de hand en wil beginnen met een meting op je verbinding, zou je daarvoor een privébericht kunnen sturen met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin